۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

از هر ۵ عضو پ.ک.ک، ۲ نفر جاسوس میت هستند

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱۸۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پ.ک.ک برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود و در کنار همه مشکلاتی که برای مردم کردستان عراق به همراه داشته است، می خواهد مردم را به جاسوسی متهم کند، که ظاهراً افرادی هستند که اطلاعات پایگاه ها، مقرها و خودروهای پ.ک.ک را می دهند.

یک ناظر سیاسی آشنا با سیاست پ.ک.ک تاکید می کند که خود پ.ک.ک مملو از MIT و جاسوسان و یک نیروی شکست خورده خارج از کنترل است.

رسانه‌های پ‌ک‌ک برای سرپوش گذاشتن بر شکست عظیم در ترکیه و تعداد مبارزان در مقایسه با میلیون‌ها کرد، تنها به ۵۰۰۰ مبارز کاهش می‌یابند و هر روز اینجا و آنجا در اقلیم کردستان و سوریه، کادرها و رهبران پ.ک.ک هدف پهپادهای ترکیه قرار می‌گیرند. رسانه های پ ک ک مردم و احزاب سیاسی اقلیم کردستان را به جاسوسی متهم می کنند.

با این حال، ناظران سیاسی می گویند که وقایع اخیر در قامشلو، سنجار، چمچمال و کلار نشان دهنده این واقعیت است که اطلاعات ترکیه و سایر سازمان های اطلاعاتی کاملاً ریشه های خود را در نیروهای پ.ک.ک قرار داده اند، به طوری که اکنون از هر پنج جنگجوی پ.ک.ک، دو نفر ممکن است عادی باشند. مردم ایدئولوژی پ ک ک و عبدالله اوجالان را تحسین می کنند، اما سه نفر دیگر یک MIT و دو آژانس اطلاعاتی هستند.

وقایع اخیر که برای پ‌ک‌ک رخ داده نشان می‌دهد که سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه، مانند MIT، از نیروهای آن جاسوسی می‌کنند. پ‌ک‌ک در هر ثانیه اطلاعاتی در مورد محل نگهداری و تحرکات کادرهای پ‌ک‌ک در اختیار دارد، بنابراین فکر می‌کنم پ‌ک‌ک می‌داند که کسی یا یکی از کادرهای آن به طور مخفیانه علیه PKK جاسوسی می کند.

این روزنامه نگار سابق رسانه ای پ.ک.ک گفت: در گذشته بیشتر کسانی که در داخل پ.ک.ک هدف قرار گرفتند از اقلیم کردستان یا سوریه بودند، در حالی که کمترین تعداد افرادی که تحت تأثیر بمباران ها قرار گرفتند از ترکیه بودند که ممکن است ترکیه برای ایجاد تفرقه دست به این اقدام بزند.

دکتر ارس عبدالله، ناظر سیاسی و کارشناس سیاست پ.ک.ک به پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت: با وجود ویرانی که پ.ک.ک برای مردم اقلیم کردستان به بار آورده، اکنون می خواهد مردم اقلیم کردستان و سیاستمداران را مقصر بداند. باید این واقعیت را بپوشانند که از کادرها و رهبران آن برای ترکیه جاسوسی می کنند، اما این مسائل فقط برای فریب مردم خودشان نیست، زیرا واضح است که دست MIT و سایر سازمان های اطلاعاتی پ.ک.ک را به تنهایی کنترل کرده است.

پ.ک.ک اکنون یک نیروی شکست خورده است که از کنترل خارج شده است. این نیرویی است که در ترکیه مستقر است. به گفته منابع، پ.ک.ک ۵۰۰۰ جنگجو دارد. آنها سیاست پ.ک.ک را روز به روز درک می کنند و آن را ترک می کنند. به مردم پ.ک.ک نگاه کنید. ترکیه را ببینید و ببینید پ ک ک در انتخابات آتی چقدر رای خواهد آورد.»

این ناظر سیاسی با تاکید بر اینکه پ.ک.ک از سیاست قبلی خود و اهدافی که در آن تأسیس شده بود کاملاً منحرف شده است، گفت: پ.ک.ک دیگر نه در محل مبارزه و نه در خط مشی خود قرار دارد، بنابراین قبل از اینکه به مردم و احزاب سیاسی اتهام بزند. بهتر است برود درون خودش را نگاه کند، ببیند چه وضعیتی دارد.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین