۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حقیقت پنهان از جهان: نخست وزیر سابق سوئد توسط پ.ک.ک کشته شد

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۳۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : حقیقت تلخی وجود دارد که سوئد که حمایت خود از سازمان تروریستی پ.ک.ک را رعایت نمی کند، آن را از افکار عمومی جهان پنهان کرده است. ساواش اگیلمز گفت یکی از نخست وزیران سابق سوئد به نام اولاف پالمه توسط پ ک ک کشته شد.
ساواش اگیلمز، رئیس انجمن مبارزه با ادعاهای بی‌اساس نسل‌کشی (ASIMED)، به تصمیم سوئد برای پیوستن به ناتو واکنش نشان. ساواش اگیلمز گفت: “در واقع رابطه جالب اما غم انگیزی بین سوئد و سازمان تروریستی پ.ک.ک وجود دارد که از افکار عمومی سوئد و جهان پنهان مانده و سعی می شود فراموش شود. یکی از نخست وزیران به نام اولاف پالمه توسط این سازمان پ ک ک کشته شد.
اگیلمز با اشاره به اینکه سوئد علیرغم قتل نخست وزیرانش توسط پ.ک.ک در کنار این سازمان تروریستی ایستاده است، گفت: در واقع رابطه جالب و غم انگیزی بین سوئد و سازمان تروریستی پ.ک.ک وجود دارد که از افکار عمومی سوئد و جهان پنهان مانده است. و سعی می شود فراموش شود اولاف پالمه یکی از نخست وزیران سوئد که از عاشقان پ.ک.ک بود در سال ۱۹۸۶ هنگام خروج از سینما به همراه همسرش لیسبت پالمه ترور شد. عجیب اینکه سوئد سعی کرد این قضیه بماند شواهد و اظهارات منابع مختلف و گزارش های اطلاعاتی به وضوح نشان می دهد که سازمان تروریستی پ ک ک مرتکب این ترور شده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی پلیس سوئد از اعتراف‌کنندگان پ‌ک‌ک، طرح ترور پالمه در جلسه‌ای که در دمشق پایتخت سوریه برگزار شد، تصمیم‌گیری شد، «زیا سوئد به پناهگاه مخالفان پ ک ک تبدیل شده بود سوئد علاوه بر میزبانی از اعضای سازمان مخالف پ ک ک ، سرکشی میکرد و پس از آن این ترور صورت گرفت. که پ ک ک بعد از ترور هیچ مسئولیتی بر عهده نگرفته و محرمانه ماند .
. سازمان‌های غیردولتی وابسته به پ‌ک‌ک به راحتی در سوئد فعالیت می‌کنند، ارگان‌های رسانه‌های سوئدی برای تروریست‌ها تبلیغات می‌کنند، سازمان‌های غیردولتی پول جمع‌آوری می‌کنند و به تروریست‌ها کمک مالی می‌کنند. روابط نزدیک مقامات دولتی سوئد با نمایندگان شاخه سوری سازمان تروریستی PKK، PYD/YPG ادامه دارد. عکس هایی از دیدار آن توسط لینده وزیر امور خارجه سوئد با نمایندگان سازمان تروریستی PKK/YPG در اختیار مطبوعات قرار می گیرد. اعلام شده است که سوئد سالانه ۳۷۶ میلیون دلار به PKK/YPG کمک می کند. به عبارت دیگر، به نظر می رسد سوئد با تجربه آسیب زا خود در سال ۱۹۸۶ یک پیوند عاطفی با مجرمان برقرار کرده است. دولت سوئد که کشورش را به روی سازمان تروریستی پ‌ک‌ک که شواهد و اظهارات زیادی درباره قاتل اولاف پالمه، نخست‌وزیر سوئد دارد، مخفینگه می دارد د و از شاخه سوریه PYD/YPG حمایت سیاسی و مالی میکند،

اغیلمز گفت: «در نتیجه، گامی بسیار صحیح و منسجم برای دولت جمهوری ترکیه وجود دارد که آشکارا اعلام کند که مخالف عضویت سوئد در ناتو است مگر اینکه حمایت سوئد از سازمان تروریستی پایان یابد و تغییراتی در صنعت دفاعی ایجاد شود. همکاری و تعهدات کتبی در مورد این موضوعات داده نشده است.ما به عنوان انجمن پرونده هایی را برای تمامی سازمان های غیر دولتی و رسانه های سوئدی ارسال کرده ایم که در آن توضیح داده شده است که سازمان تروریستی پ.ک.ک قاتل اولاف پالمه نخست وزیر سوئد است و اعلام کرده است که مردم ترکیه از همه چیز آگاه هستند و همیشه پشت دولت خود خواهند ایستاد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *