۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ادای سوگند جوانان کُرد سوریه به عکس و کتاب اوجالان

ادای سوگند جوانان کُرد سوریه به عکس و کتاب اوجالان

  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
  • ۳۴۲ بازدید
  • ۰

به دنبال افزایش حملات گروه های مسلح وابسته به ارتش آزاد سوریه به مناطق کردنشین، آمار الحاق جوانان کُرد به نیروهای دفاع از خلق (YPG)افزایش یافته و گروه های جدید پس از سوگند به آرمان های اوجالان سلاح به دست می گیرند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از فرات نیوز، به دنبال افزایش میزان حملات گروه های ناشناس و همچنین افراد مسلح وابسته به ارتش آزاد به مناطق کردنشین سوریه، یک آموزشگاه نظامی دیگر برای آماده سازی جوانان کُرد در عفرین ایجاد شده است.
واحدهای دفاع از خلق (YPG) که به عنوان شاخه نظامی حزب اتحاد دموکراتیک (نزدیک به پ.ک.ک) شناخته می شود، در شهر کردنشین عفرین آموزشگاه نظامی جدید احداث کرده و بعدازظهر دیروز گروه پنجاه نفره ای از جوانان کُرد که در این مرکز آموش دیده اند، مراسم ویژه ی پایان دوره ی خود را برگزار کردند.
در این مراسم، جوانان کُرد سوری به شکل گروه های ۷ نفره مراسم ادای سوگند انتقام را به جای آورده و در مقابل یک میز بزرگ به یک سلاح کلاشینکف، یک جلد از تالیفات اوجالان و یکی از عکس های او و همچنین به پرچم پ.ک.ک سوگند یاد کردند که انتقام کشته شدگان واحدهای دفاع از خلق را گرفته و در راه آرمان های اوجالان و پ.ک.ک قدم بردارند.
محمود برخودان فرمانده وحدهای دفاع از خلق در مناطق حلب و عفرین، در پایان این مراسم به هر کدام از جوانان مزبور مدرکی را به عنوان برگه ی نشان دهنده لیاقت و پایان دوره اعطا کرد. وی در سخنرانی پایانی این مراسم اعلام کرد:« به دنبال افزایش حملات گروه های مسلح وابسته به ارتش آزاد سوریه و سایر گروه های راهزن و ناشناس به مناطق کردنشین، آمار الحاق جوانان کُرد به نیروهای ما افزایش یافته و خوشبختانه ما توان آموزش همه ی این جوانان را داریم. شما نیز قرار است در این منطقه به عنوان مدافعین آب و حاک خود سلاح به دست بگیرید. فراموش نکنید که یا خاک میهن خود را از لوث چته ها و گروه های مهاجم پاک می کنیم و یا همه ی ما در زیر خاک و در منزل ابدی خود خواهیم خفت. »

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین