۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عید نوروز بهانه ی دیگر برای خود نمایی پژاک

عید نوروز بهانه ی دیگر برای خود نمایی پژاک

  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
  • ۳۸۳ بازدید
  • ۱

کودار با اشرافیت به این که تا کنون تمام بیانیه های آنان بی پاسخ بوده و در میان مردم کردستان ایران ارزشی ندارد باردیگر عیدنوروز را بهانه قرار داده و بیانیه ی منتشر کرد .
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: مناسبت های ملی و مذهبی بهانه ی برای پژاک بوده تا خود را در افکار عمومی حزبی مطرح و فعال جلوه دهد ، بنابراین با فرصت طلبی و بهانه جویی بدنبال فرصتی بوده که با صدور بیانیه های خود را در دید عموم قرار دهد.
امروزه و در شرایط کنونی بصیرت و آگاهی مردم کردستان ایران ، این گروهک را باشکست های متوالی در عرصه سیاسی مواجه کرده است.
عید نوروز امسال هم همانند سایر مناسبت ها بهانه ی برای گروهک پژاک شده است ، کودار که محصول اختلافات سران پژاک می باشد و بیشتر فعالیت های سیاسی حزب را به دست گرفته است با انتشار بیانیه ی مضحکانه از مردم کردستان ایران خواست با خیزش عمومی در عید نوروز به استقبال آزادی بروند!
پژاک در شرایطی مدعی خیزش عمومی مردم کُرد در ایران بوده که شکست های متوالی این گروهک در عرصه سیاسی نشان از عدم مقبولیت فرقه در کردستان ایران می باشد . اخیرا پژاک موضوع کوبانی و سامان نسیم را بهانه قرار داده و با انتشار بیانیه های مختلف بدنبال تشویش اذهان عمومی بود ، پژاک حتی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری مردم کردستان ایران را تحریم کرده ، تا در انتخابات حضور نیابند ولی بصریت مردم کُرد و حضور هم وطنان کُرد در تمام صحنه های انقلابی گروه های تروریستی بویژه پژاک را ناکام گذاشته است.
بیانیه سخیفانه ی کودار در خصوص عید نوروز امسال همانند سایر بیانیه ها و اطلاعیه های پژاک هیچ گونه تغییری در اراده و ارزش های مردم کردستان ایران نخواهد داشت چر ا که ماهیت این احزاب برای مردم کُرد هویدا شده است .
شرایط کنونی پژاک بسیار بحرانی بوده و نتیجه بخش بودن مذاکرات امرالی خطری بزرگ برای پژاک محسوب می گردد، بنابراین این فرقه تروریستی تلاش می نماید تا جایگاهی در میان مردم کردستان ایران بدست آورده و با حمایت هم وطنان کُرد به زندگی نکبت بار خود در کوه ها و دره ها ادامه دهد، اما خسارت و ضرباتی را که این گروهک در بدو تاسیس به خانواده های کُرد و مناطق کردنشین وارد کرده ، از ذهن مردم کردستان ایران پاک نخواهد شد و به عنوان ننگی در تاریخ کردستان ثبت شده است.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. همه اخبار واطلاعاتتون ازرو تعصب ومغرضانه س بهتره برین سراغ کارقبلیتون پان ترکها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین