۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سازمان اطلاعاتی ترکیه با انتشار لیست ترور فرمانده هان پژاک، بدنبال درگیری ایران و پژاک است

سازمان اطلاعاتی ترکیه با انتشار لیست ترور فرمانده هان پژاک، بدنبال درگیری ایران و پژاک است

  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
  • ۳۸۳ بازدید
  • ۰

سازمان اطلاعاتی ترکیه با انتشار لیست مشابه لیست رهبران پ ک ک ،فرمانده پزاک را در لیست سیاه ترور قرار داده و با افزایش تحرکات در سلیمانیه بدنبال ایجاد توطئه ی علیه ایران است.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از روژنامه ، وب سایت خبری روژنامه از ارکان رسانه ای پ ک ک از افزایش تحرکات سازمان اطلاعاتی ترکیه موسوم به میت در مناطق سلیمانیه ،رانیه ،سنگسر،قلادیزه و مخمور خبر داد.
حزب اتحاد میهنی کردستان (یکتی) نیز همانند پارتی علیه پ ک ک وارد عمل شده است.

در حالی که ترس شدیدی پ ک ک را به خاطر همکاری پارتی با ارتش ترکیه در اقلیم کردستان برداشته، رسانه های وابسته به پ ک ک از افزایش فعالیت های میت ترکیه در مناطق تحت کنترل یکتی خبر دادند. این رسانه ها می گویند سازمان میت در پی تحریک و توطئه ی بزرگ بمنظور ایجاد درگیری نظامی بین ایران و پ ک ک هستند ،براساس اخبار منتشره ماموران سازمان میت ترکیه در حال انتقال ترکمان های کرکوک به این مناطق بوده تا دسترسی سهل و آسانی به مواضع پ ک ک و پژاک داشته باشد.

در چند روز اخیر لیست سیاه ترور فرمانده هان پژاک و کودار در شبکه های اجتماعی منتشر گردید، این لیست سیاه با الگوبرداری از سیاست های سازمان اطلاعاتی ترکیه طراحی و منتشر گردید، در لیست سیاه پژاک برای ترور هر فرمانده گروه مبلغ ۲۰۰ هزاز دلار پادش تعیین  و اسامی فرمانده هان بلند پایه پژاک به چشم میخورد.

به استناد این خبر و رسانه های گروه ، بدون شک ارائه لیست سیاه فرمانده هان پژاک توطئه سازمان اطلاعاتی ترکیه بوده در راستای ایجاد جنگ و درگیری میان ایران و پ ک ک باشد.

سکوت یکتی در قبال تحرکات میت نشان از همراهی یکتی با سازمان اطلاعاتی ترکیه بوده همان گونه که بارزانی ها چندین سال متوالی با میت ترکیه در اقلیم کردستان همکاری می نمایند و هدف ترکیه ایجاد شرایط  عدم صلح پژاک و ایران است.

واحدهای میت در سلیمانیه، در مورد اطلاعات مرتبط با کوهستان سارا در شمال غربی دوکان و قلادزه، در مرز زله و پشتدر اطراف کوهستان مامند، روستاهای برده قلشیو، سپیرو، زوریان اقدامات شناسایی انجام می دهند. به احتمال قوی یکتی از این اقدامات مطلع است و ترور  اقبال مرادی نیز توسط میت انجام گرفته است
بدون شک احزاب کردستان عراق اعم از پارتی و یکتی از انشتار لیست سیاه پژاک مطلع بوده و دنبال رو سیاست های میت می باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین