۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فراخوان تظاهرات در ارومیه و شهرهای آذربایجان جهت احیای دریاچه‌ی ارومیه با شکست مواجه گردید

فراخوان تظاهرات در ارومیه و شهرهای آذربایجان جهت احیای دریاچه‌ی ارومیه با شکست مواجه گردید

  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
  • ۳۳۱ بازدید
  • ۰

بصریت و اگاهی هم وطنان کُرد و آذری از سیاست ها و برنامه های شوم گروه های معاند و تروریستی ،ضربه مهلکی دیگری به این احزاب  تروریستی وارد ساخت.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروه های معاند و ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی از هر فرصتی سوءاستفاده می کند. وضعیت دریاچه ارومیه مدتی است  که برای گروه های ضد انقلاب و تروریستی تبدیل به خوراک تبلیغاتی  شده تا افکار عمومی را متوجه خود سازد.

گروه های معاند هرز گاهی  در صفحه اجتماعی و برخی از سایت های وابسته به گروهک های تروریستی با تبلیغاتی کسترده و طی فراخوانی از مردم کُرد ،آذری  و ارمنی  استان آذربایجان غربی ، دعوت به تظاهرات  در ارومیه و شهرهای آذربایجان غربی برای احیای دریاچه ی ارومیه صادر کرده بود.

در بیانیه‌ای که از سوی انستیتوی کورمانج در دانشگهای ارومیه انتشار یافته بود، این تظاهرات  قرار بود طی روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه و پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه سال جاری در برخی از شهرهای  استان آذربایجان و مقابل استانداری ها برگزار شود ولی مثل همیشه عدم مقبولیت و جایگاه مردمی  این گروهای معاند  و بصریت مردم شریف جمهوری اسلامی ایران از افکار پلید آنها بار دیگر سیاست و استراتژی انان را با شکست مواجه ساخت . در زمان های تعین شده از سوی گروه های تروریستی  حتی یک پرنده در آسمان پر نمی زد تا چه برسد به   هم وطنان کرد و آذری که  با حضور خود به ندای انان لبیک بگویند؟

گروه های  تروریستی همانند پژاک با حمایت از برگزاری چنین تظاهراتی بدنبال اختشاش و ناامنی در منطقه می باشند و تلاش می کند بی کفایتی ها و جنایت های خود را در افکار عمومی به نوعی توجیح نمایند ،  دریاچه ارومیه اکنون بهانه ی است که آنان  در پی اجرای سیاست های پلید خود  باشند. افشا ماهیت  گروه های تروریستی نظیر پژاک و سایر احزاب کُردی تروریست ها را در مسیر ایزوله شدن قرار داده است. و این احزاب دیگر جایگاهی در میان مردم ندارد. وفادری همه ی اقوام ایرانی به این انقلاب و کشور بارها و در تمامی صحنه های مختلف اثبات شده بود، ولی بار دیگر عدم توجه مردم به خواست های گروه های معاند و تروریستی در این مورد ،  مهر تائید دیگری بر وفادری این ملت برنظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین