۹ فروردین ۱۴۰۳

جنایتکار از دیدگاه پژاک

  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
  • ۱۷۱ بازدید
  • ۰

پژاک افراد قاچاقچی ،متجاوزان به عنف و اراذل و اوباش را فعال مدنی و سیاسی می خواند!

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : بیشترین درصد اعضای تشکیل دهنده ی پژاک  اراذل و اباش و افراد خلافکاری هستند که از جامعه ترد شده اند  ،چرا که زندگی اجتماعی  بر  قوانین و مقرارتی استوار است که همه ی افراد جامعه ملزم به رعایت آن می باشند. بنابراین با توجه به خلق و خوی حیوانی  گریلاهای پژاک   زندگی اجتماعی برای آنان میسر نبوده و زندگی در کوه ها و دره ها را ترجیح می دهند تا صفات حیوانی خود را به تکامل برسانند.

گروهک یاغی  پژاک  که خود از سرمداران خشونت طلبی ، جنایت  و ناامنی در جامعه می باشد ،برای تبلیغ فرقه و فعال نشان دادن گروهک در افکار عمومی قاچاقچیان مواد مخدر،متجاوزان به عنف و اراذل اوباش را فعال مدنی و سیاسی خوانده و در رسانه های خود از آنان حمایت می نماید. حمایت پژاک از متخلفان  و قا چاقچیان مواد مخدر و با به کارگیری ادبیاتی مظلومانه در راستای   جو سازی و تشویش اذهان عمومی  و تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران انجام می پذیرد.

فساد و فحشا ،بی بندوباری اخلاقی ، مصرف مواد مخدر  و خشونت طلبی در گروهک پژاک به نقطه ی اوج خود رسیده است ، پژاک برای وابسته نگاه داشتن اعضای خود از موارده قید شده بهره می گیرد ، بنابراین با وجود چنین رفتارهای در فرقه نبایستی از آنان انتظار داشت که این رفتارهار جرم  و خطا محسوب کنند .

دخترا ن ساده لوح بسیاری توسط افراد وحشی صفت در فرقه مورد تجاوز قرار گرفته اند که دیگر نمی تواند به کانون خانواده و اجتماع باز گردند ، آمار قابل توجهی از خودکشی زنان و دختران در فرقه وجود دارد که نشان از اوج وحشی صفتی و فساد اخلاقی در فرقه است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *