۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸ مارس روز جهانی زن در سازمان تروریستی پ ک ک و پژاک

  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
  • ۳۰۰ بازدید
  • ۴

سرویس بین المل انجمن بی تاوان :هشتم مارس، روز جهانی زن در بسیاری از کشورهای جهان گرامی داشته می شود. ۸ مارس روزی است که زنان جهان بدون توجه به گرایشات مختلف فکری، عقیدتی،نژادی و … به یادآوری موفقیت ها و دستاوردهای شان می پردازند. در حقیقت، این روز مجالی است برای نگاه کردن به گذشته در مسیر تلاش ها، منازعه ها و فعالیت های پیشین، و بیشتر برای نگریستن در راستای حرکت های پیش رو برای باز کردن راه در جهت شکوفایی استعدادها و فرصت هایی که در انتظار نسل آینده زنان است

فرقه های تروریستی و ادیان نوظهور ۸ مارس را بستر مناسبی برای تبلیغ و جلوه نمایی تفکرات و عقاید منسوخ خود دیده و در روز جهانی زن از جایگاه زنان استفاده ابزاری می نماییند.
پ ک ک و پژاک از جمله فرقه های تروریستی هستند که توانستند با شعارهای عوامفریبانه و احساسی زنان و دختران بسیاری را فریب و به عضویت سازمان در آورند.
اما انچه که مشاهده می شود فرقه بدنبال ازادی زنان نیست بلکه بدنبال استفاد ابزاری ار انهاست
اما سواستفاده فرقه های همچون پ ک ک و پژاک که بر اساس ایدئولوژی سوسیالیزم بنا شده و از ۸ مارس به نفع سازمان بهره برداری می نماید. مهمترین فاکتور سوء استفاده پ ک ک و پژاک از زنان ، بکارگیری شعارهای لعاب دار برای زنان است ،شعارهای همچون آزادی زنان ،تساوی مرد و زن و …

در سرشت ذاتی زنان صلح و همزیستی و زندگی مسالمت هویدا ست ، بخصوص در جامعه کردی زن سمبل آشتی تلقی می شود و از تاریخ گذشته تا به امروز چنین نقش کلیدی را در جامعه برعهده گرفته است اما انچه در پ ک ک و پژاک نسبت به زنان انجام می گیرد ذات و حالت طبیعی زنان دچار تحریف شده و زنان نسبت به ذات خودشان بیگانه شده اند و به قاتلان تبدیل شده که نسل کشی می نمایند.

هرچه قدر پ ک ک وانمود کند که زنان در پ ک ک و پژاک از جایگاهی خاص برخوردارند از یک بابت صحیح است زیرا زنان در فرقه ها بحدی دچار تحریف در روندهای مغز شویی قرار گرفته اند که حتی نمی توان از انها بعنوان زن نام برد زیرا زنان در پ ک ک و پژاک نسبت به گذشته و نسل شان بیگانه شده اند
تشکیل خانواده و تربیت فرزندان مهمترین وظیفه زن در جامعه محسوب می گردد ، اما با مقایسه نقش زن در فرقه تروریستی پ ک ک و جامعه کاملا هویدا می گردد این دو معقوله در تضاد هستند ، زنان در فرقه با یک نسل کشی روبرو هستند بلکه عواطف و احساسات زنان نابود می شود و نطفه بی رحمی و ظلم جایگزین می شود .

از همه مهمتر زنان با تمام وجود و قدرت و روح خود در خدمت رهبر فرقه قرار می گیرد و با یک معنی زن به یک اسباب بازی برای رهبر فرقه تبدیل شده است
و امروزه انچه که در فرقه پ ک ک و پژاک تبدیل به قانون شده است می گوید “آزادی عبدالله اوجالان آزادی زنان است “حال اینکه این شعار بی معنا و بدون مفهوم و خارج از معیار علمی برای کسی اهمیت ندارد وبا این شعارهای مبهم و بی معنا می خواهند از زنان استفاده کنند اگر هشت مارس روز زن است چه رابطه با اوجالان دارد و سئوال این است مگر اوجالان ازاد شود زنان هم ازاد می شوند ؟
و حقیقت این است که استفاد پ ک ک و پژاک از هشت مارس تنها یک تله ای برای شکار زنان تبدیل شده است

زنان پس از روند مغزشوی مریدان درجه یک رهبر فرقه تلقی میشوند و برای پرستش خدای جدیدشان از همه چیز خود گذشتگی می کنند .و اساس کنترل در دست رهبر گروه است فرد جذب شده قدرت تصمیم گیری خود را واگذار میکند و خویشتن واقعی خود را برای رهبری سرکوب می کند و کنترل به دست رهبر می افتد و فردیت او از بین می رود و اراده آزاد محو می شود و دسترسی به هر گونه اطلاعات متفرقه قطع می شود و ازادیش از بین می رود .

زنان درگروهک بجای مهر مادری ،مجبور میشوند خشونت و انتقام را برگزیند و تمام زندگی خود را در گروهک فدای رهبر کنند و زمانی که مجبور به این کارها شود تنها برای راضایت رهبرش انجام می دهد .
به علت رقابتی که در زنان برای تقرب به رهبری ایجاد می شود و هر زن برای اینکه خودرا برتر از دیگران نشان دهد دست به هر جنایتی میزنند .

دیدگاه زنان به گذشته و تاریخ و خانواده و والدین و در روند اموزشهای رهبری منفی تلقی می شود .و در گروهک کنترل ذهن توسط رهبر به عنوان حقیقت مطلق و تنها پاسخ به تمامی مشکلات انسانها معرفی می شود و رهبر به زنها می آموزد تا به این باور کنند که “ما تنها راه صحیح هستیم و ما تنها حقیقت مطلق هستیم و هر کس که در گروهک نیست گمراه و در انحراف و برده هستند .
زنان احساسات انسانی و مانند عواطف و رحم و گناه وعشق ازدواج و صاحب فرزند شدن را نوعی تله و بردگی می دانند و اگر زنی تن به آن بدهد مجازات و با دیدگاهی حقیر می نگرند .
زنان حق انتخاب ندارندبلکه از طرف رهبر انتخاب می شوند .

پ ک ک و پژاک از موجودیت زنان برای تحریک مردان و مخصوصا در حین حملات نظامی استفاده میکنند و ذاتا اگر در گروهک زنان نباشد مردی ملحق نمی شود .
خطرناکترین حالت زن این است که بدستش اسلحه داده شود و به یک قاتل تبدیل شود و این خود تماما با سرشت ذاتی زن در متضاد است ذاتا در تفکر گروهکها همیشه برداشت از زندگی وارونه است و با ذهنیتی منفی قضاوت می شود .

قبلی «
بعدی »

۴ دیدگاه ها

  1. دقیقا این طور است پ ک ک مخالف بنیان اجتماع و خانواده است

  2. هیچ وقت پ ک ک نمی تواند یک حزب اجتماعی و انسان گرا باشد پ ک ک انسان برایش فقط ارزش ابزاری دارد یادم می آید یکبار عبدالرحمان حاجی احمدی از رهبران دست نشانده اسبق پژاک در برنامه تلویزیونی خود می گفت فلسفه پ ک ک فلسفه رهایی از اسارت است و هر دخترکوردی که مسئله اجتماعی دارد میتواند به کوهستانها بیاید و به ما ملحق شود؟؟؟؟ اخه بجز یک کوله پشتی و تخریب جسته زن و استفاده ابزاری از پتانسیل جوانان کورد این حزب چه ارمغانی برای ارتقای مسایل اجتماعی و روانی دختران دارد؟ تازه من خود مدتی چند سال عضو پ ک ک بودم و شاهدم چندین دختر بیچاره در آنجا به بن بست رسیده بودند و راه فرار نیز نداشتند و در فشار روحی خودکشی می کردند بعدها سازمان از خودکشی این بیچاره ها نیز استفاده تبلیغی میکرد و فورا یک وصیت نامه جعلی درست می کردند و سازمان اعلام می کرد فلال رفیقمان عملیات فدایی کرده و شهید شده

  3. اصلاحیه ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین