۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • یک دختر بچه دیگر با شعار زن،زندگی،آزادی توسط عناصر پ.ک.ک ربوده شد

یک دختر بچه دیگر با شعار زن،زندگی،آزادی توسط عناصر پ.ک.ک ربوده شد

  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱
  • ۲۰۳ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، گروه موسوم به «جوانان انقلابی» وابسته به تروریست های پ‌ک‌ک یک دختر خردسال دیگر را در سوریه) ربودند تا او را به زور در نیروهای این گروهک جذب کنند.

منابع محلی از این منطقه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفتند: «جوانان پ.ک.ک دختر ۱۵ ساله ای به نام «نوجان محمد خیر خلف» را از تل حجر در الحسکه ربودند تا او را به زور در صفوف یگان های حفاظت زنان YPJ این گروه استخدام کنند. ”

عناصر پ‌ک‌ک در مدت یک هفته در کوبانی ۴ خردسال از جمله ۳ برادر را با هدف عضوگیری ربوده بودند.

عمر احمد، فعال حقوق بشر کرد پیشتر به (باسنیوز) گفته بود: «جوانان انقلابی که مستقیماً تحت نظارت کادرهای پ.ک.ک هستند، بیش از بیست پسر و دختر ۱۶ ساله را در الجزیره کوبانی ،مناطق الشهبا و حلب ربودند و آنها را به اردوگاه های یگان های مدافع خلق و زنان بردند تا به زور آنها را جذب کنند.

وی افزود: اکثر آنها در جریان فعالیت های هنری، موسیقایی و ورزشی که جوانان با هدف جذب آنها برگزار می کنند، فریب خورده اند.

احمد توضیح داد: «یگان‌های حفاظت خلق و یگان‌های حفاظت از زنان که تحت نظارت پ‌ک‌ک هستند، با جذب این افراد در نیروهای آن مخالفت نمی‌کنند، بلکه آنها را تحت دوره‌های فکری و نظامی قرار می‌دهند و از بازگرداندن آنها به محل زندگی خود خودداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه «بسیاری از خانواده‌ها ربودن فرزندان خود توسط جوانان پ‌ک‌ک را از سازمان‌های حقوق بشر و رسانه‌ها پنهان می‌کنند تا بتوانند نیروهای این حزب را برای بازگرداندن پسران خود متقاعد کنند».

وی همچنین تاکید کرد که “کاری که یگان‌های حفاظت خلق در زمینه جذب افراد زیر سن قانونی و امتناع از آزادی آنها انجام می‌دهند، نقض تعهدات این سازمان با سازمان ملل در مورد عملیات استخدام است.”

پ.ک.ک صدها کودک ۱۴ تا ۱۵ ساله را به خدمت گرفته است تا از آنها در جنگ های بیهوده خود استفاده کند و این گروه با سوء استفاده از شرایط اجتماعی برخی برای فریب یا فریب آنها برای پیوستن به نیروهای مسلح خود اقدام به ربودن کودکان می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین