۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • یکی از اعضای فراری پ.ک.ک در سوئد به دلیل سوء استفاده جنسی از اسب دستگیر شد

یکی از اعضای فراری پ.ک.ک در سوئد به دلیل سوء استفاده جنسی از اسب دستگیر شد

  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ بازدید
  • ۰

گزارش شده است که سنانیک اونر که در ترکیه به دلیل عضویت در سازمان تروریستی پ.ک.ک تحت تعقیب است، در سوئد به اتهام سوء استفاده جنسی از اسب و حمله با چاقو به پلیس در سوئد دستگیر شد و در آنجا فرار کرد.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از مطبوعات سوئد، اونر که در ساختار سازمان تروریستی این کشور نیز شرکت داشت، در حالی که در اصطبلی در نزدیکی شهر هلسینبورگ در حال آزار جنسی از اسب ها بود، مورد توجه اطرافیان قرار گرفت. اونر که با چاقو به تیم های پلیسی که به محل حادثه آمده بودند حمله کرد، دستگیر شد.

در کیفرخواست تهیه شده توسط دادستانی هلسینگبورگ، آمده است که سوء استفاده جنسی اونر از اسب ها در ۲۴ فوریه زمانی که صاحب اصطبل از دوربین های امنیتی متوجه یک فرد مشکوک شد، فاش شد. در کیفرخواست آمده است که با بررسی سوابق دوربین های امنیتی در انبار مشخص شد که اونر از اسبی که بسته بود سوء استفاده جنسی کرده است و زمانی که صاحب اسب ها به انبار آمد اونر فرار کرد.

در کیفرخواست آمده بود که اونر که روز بعد می خواست دوباره با یک کیسه هویج وارد انبار شود، وقتی مورد توجه یک کارمند زن قرار گرفت، فرار کرد، اما او به اصرار ادامه داد و در ۲۸ فوریه بازگشت “با آمادگی بیشتر”. با موادی مانند هویج، دستکش، کراوات و صندلی. این بار خاطرنشان شد که اونر مورد توجه اطرافیان قرار گرفت و با گزارش شدن توسط تیم های پلیس دستگیر شد.

در کیفرخواست آمده است که اونر که با چاقو به افسران پلیسی که از او خواسته بودند تسلیم شود حمله کرد، پس از درگیری کوتاه خنثی و بازداشت شد.

اونر که توسط دادستانی به سوء استفاده جنسی از اسب و چاقو زدن به یک افسر پلیس دستگیر و متهم شده بود، همچنین از سوئد، جایی که درخواست پناهندگی کرده بود، به شرط عدم امکان ورود مجدد به کشور برای ۱۰ روز اخراج می شود. به گفته رسانه های سوئدی، اونر ممکن است به دلیل اتهامات فعلی علیه خود به ۳۰ سال زندان محکوم شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *