۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • گزارش جالب سازمان ملل:پ.ک.ک سازمان ملل و آمریکا را فریب داد

گزارش جالب سازمان ملل:پ.ک.ک سازمان ملل و آمریکا را فریب داد

  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱
  • ۱۰۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، Evropa.info گزارش می دهد که این سازمان تروریستی که متحمل خسارات سنگینی شده و در یافتن نیرو مشکل داشت، چشم خود را به کودکان معطوف کرد. به همین دلیل این سازمان کودکان و جوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله را از خانواده هایشان جدا کرد. ربوده شدن ۱۵۶ کودک توسط تروریست ها مستند شده بود. در دو ماه گذشته ۱۴ کودک از خانواده های خود جدا شده اند. پ.ک.ک همچنین با صدور کارت شناسایی جعلی سعی در بزرگتر نشان دادن کودکان دارد.

گروه تروریستی و تجزیه طلب پ.ک.ک کودکان ربوده شده را از منطقه قامشلی به ویژه عین العرب، منبج و حسکه پس از آموزش تسلیحاتی به مناطق درگیری می برد.
یکی از آن بچه ها امل بکیر بود که در ۱۳ سالگی خانواده اش را ترک کرد. مادر امل ماجرا را اینگونه توضیح داد: «مادر من مریض بود، به عفرین رفتیم، وقتی از خواب بیدار شدم، او در خانه نبود، او را از خانه ربودند، به طرف هواداران پ‌ک‌ک رفتم و پرسیدم که آیا او را ربوده‌اند. گفتند بله…

به آن ها گفتم دست از این ظلم بر مردم بردارید، بچه هستند، تفنگ نمی فهمند، ۶ سال است که از دخترم خبری ندارم، خیلی زحمت کشیدم، یک شب به خانه ما حمله کردند تا من را بکشند. شوهرم بعد بچه ها را گرفت و به ترکیه رفت، دوباره به پ ک ک رفتم و آنها به من گفتند بیا به ما بپیوند.
سازمان ملل متحد جنایت های سازمان تروریستی پ.ک.ک علیه کودکان در سوریه را از ژوئیه ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۲۰ مستند کرده است. بر اساس این گزارش، این سازمان تروریستی در دو سال گذشته از بیش از ۴۰۰ کودک به عنوان جنگجو استفاده کرده است. اگرچه سازمان تروریستی پ.ک.ک که از نام SDG در سوریه استفاده می کند، با سازمان ملل توافق نامه ای برای “آزادی کودکان از صفوف این سازمان تروریستی” امضا کرد، اما همچنان از کودکان به عنوان جنگجو استفاده می کند. در گزارشی که وزارت امور خارجه ایالات متحده در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ منتشر کرد، آمده است که پ.ک.ک به استخدام اجباری و استفاده از کودکان زیر ۱۲ سال از کمپ های پناهندگان ادامه می دهد.”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *