۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • گروهک تروریستی پژاک همانند سایر احزاب منشعب شد

گروهک تروریستی پژاک همانند سایر احزاب منشعب شد

  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۲۳۸ بازدید
  • ۰

اختلافات و دوستگی در گروهک تروریستی پژاک بالاخره منجر به انشعاب در این فرقه تروریستی گردید.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : انشعاب و تقسیم شدن گروهک به چند شاخه ی تروریستی پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی  گروه های تروریستی  است.می توان گفت که انشعاب، جزء لاینفک گروه های تروریستی نظیر کومله دمکرات و پژاک می باشد. زیاد ه خواهی و جنگ قدرت میان سران گروهک ،پژاک را همانند حزب دمکرات به دو شاخه ی مجاز با سیستم و رهبری متفاوت تقسیم کرد.

فرقه ی کردستیز پژاک، روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه  در کنفرنسی خبری اعلام کرد که “سیستم نوینی” تحت عنوان “جامعه دموکراتیک و آزاد شرق کُردستان” با نام اختصاری “کودار” تاسیس کرده اند.

این تشکل جدید را دو عضو مجلس و شورای رهبری پژاک به نامهای “زیلان تانیا” و “ریزان جاوید” به صورت رهبر مشترک رهبری می کنند.

ریزان جاوید در کنفرانس خبری  در رابطه با وضعیت پژاک پس از تاسیس این تشکل جدید گفته است که در آینده ای نزدیک این حزب موضع خود را در قبال این تشکل جدید اعلام خواهند کرد.

شایان ذکر است که «کنگره کودار» پرچمی برای خود انتخاب کرده که به شرح زیر است:

پرچم کودار دارای زمینه‌ای سبزرنگ است و یک درخت بلوط بعنوان سمبل «مقاومت ملت‌کرد» در وسط آن قرار دارد.

اکنون شواهد و اسناد موجود و اظهارات ریزان جاوید مبنی بر اعلام مواضع پژاک در قبال این تشکل  و همچنین انتخاب رهبری جدید از میان اعضای کلیدی و موثر در شورای رهبری  گروهک و انتخاب پرچمی جدید ، نشان از عمق اختلافات و دو دستگی در پژاک می باشد که منجر به تاسیس گروهک تروریستی جدیدی به نام “جامعه دموکراتیک و آزاد شرق کُردستان” با نام اختصاری “کودار” شد.

جامعه دموکراتیک و آزاد شرق کردستان کودار در شرایطی اعلام موجودیت می نماید ، که گروهک پژاک در بدترین شرایط بوده و در حال فروپاشی و ایزوله شدن می باشد. زیاد خواهی و قدرت طلبی افرادی همانند ریزان جاوید برای رسیدن به مسند ریاست و دیکتاتوری افرادی به مانند حاجی احمدی و عدم برکناری وی از قدرت را می توان از مهمترین عوامل انشعاب این فرقه ی ترویستی خواند.

اکنون با کناری گیری و جدایی افرادی با نفوذ و تاثیر گذاراز شورای رهبری  بایستی فاتحه ی پژاک را خواند ،چرا که پژاک پس از شکست سنکین از سپاه پاسداران انقلاب ااسلامی ایران  روز به روز ضعیف تر و در مسیر فروپاشی قرار گرفته بود ، و امروزه با پیدایش دشمن جدیدی بنام کودار به طور یقین مشکلات جدیدی پیش رو خواهد داشت.

سرانجام و عاقبت تمام احزاب تروریستی این بوده و خواهد بود، احزاب کومله و دمکرات و در حال حاضر پژاک نمونه ی بارزی است که مشهود و ملموس می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *