۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردان های همجنس گرایان و همجنس بازان در پ.ک.ک و پژاک

  • ۵ دی ۱۴۰۰
  • ۲۶۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، در بررسی های بعمل آمده معلوم شد که سازمان تروریستی پ.ک.ک گردان هایی از همجنس بازان و همجنس گرایان تشکیل داده است. در ۳ سال گذشته این نرخ به ۱۵ درصد افزایش یافته است.

شنیده ها حاکی از آن است که اعضای این سازمان که پیش از این با گفتن «ما در حال همسان سازی قومیتی هستیم» به کشورهای اروپایی پناهنده شده بودند، با گفتن «به دلیل تمایلات جنسی خود از جامعه طرد شده ایم» به اروپا مهاجرت کردند.

بر اساس اخبار روزنامه ینی آکیت، در سال گذشته حدود ۱۰۰ نفر از اعضای مهم پ.ک.ک به آلمان، فرانسه و هلند پناهنده شده اند و گفتند که آنها همجنسگرا هستند. اعلام شده است که میزان همجنس گرایان در بین افرادی که در ۳ سال گذشته به این سازمان پیوسته اند حدود ۱۵ درصد بوده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده؛ سازمان تروریستی، همجنسگرایان، “ما از حقوق شما دفاع می کنیم”، “ما از شما محافظت خواهیم کرد”، “بیایید به ما بپیوندید. این مبارزه شما برای آزادی نیز خواهد بود. به همین دلایل عنوان می‌شود که پ‌ک‌ک در سال‌های اخیر به اندازه کافی همجنس‌گرا را برای تشکیل یک گردان گرفته است. گزارش شده است که پ.ک.ک نیز روابط همجنس گرایان را تشویق می کند.

شبه نظامیان سابق می گویند

یکی از مبارزین سابق به نام ف.د که از پ‌ک‌ک جدا شده است، می‌گوید: «به‌نظر می‌رسد همه انواع روابط جنسی در این سازمان اکنون آزاد است. قبلاً به مجازات‌های مختلف محکوم می‌شدند، اما اکنون وضعیت تغییر کرده است. پ‌ک‌ک هر از چند گاهی در بیانیه ها از همجنس گرایان حمایت می کند. این امر منجر به مشارکت همجنس گرایان در سازمان شد حتی همجنس بازان و همجنس گرایان اجازه تشکیل در سازمان را پیدا کردند و این افراد عمدا در کنار هم نگه داشته شدند.اما مسئله واقعی این است که این سازمان اکنون از آنها می خواهد که در هنگام اعزام کارکنان خود به اروپا بگویند “همجنسگرا و طرد شده از جامعه” هستند. آنها حتی به همین دلیل وارد رابطه جنسی می شوند. نام جدید فرستادن کارمندان به اروپا به عنوان همجنس گرا. مردان به عنوان همجنس گرا و زنان به عنوان لزبین فرستاده می شوند.”

در اظهارات اسامی که از سازمان خارج شده اند اطلاعات قابل توجهی وجود دارد. اعضای سابق پ.ک.ک با توضیح اینکه پسران و دخترانی که به کوه برده شده بودند به زور مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند، گفتند: «پ.ک.ک که ۱۵ درصد از تجارت زنان سفیدپوست در شهرها را در اختیار دارد، از مفهوم همجنس گرایی نیز برای انتقال ستیزه جویان استفاده می کند. وی گفت: در حین اعزام شبه نظامیان یا شبه نظامیان پ.ک.ک به خارج، به طور غیرقانونی، از طریق یونان، به کشورهای اروپایی تحویل می دهد.

روابط نامحدود سران گروه با زنان و دختران

پ.ک.ک هر وسیله ای را برای نگه داشتن ستیزه جویان در کوهستان مجاز می داند. این سازمان با افزودن تجاوز به همجنسگرایان و ستیزه جویان کودک به لیست خود، قوانینی را که در زمان تأسیس خود تعیین کرده بود، نقض می کند. زیرا در پ.ک.ک رابطه جنسی جرم محسوب می شد و مجازات آن سنگین بود. مشخص شد که آمیزش عاطفی خطرناکتر از رابطه جنسی است. کاهش جریمه رابطه جنسی در سال های اخیر به این دلیل است که مدیران سازمان با افراد مورد نظر خود رابطه جنسی دارند.

پس از سالها خدمت در سطوح مختلف در پ.ک.ک ستیزه جوی سابق به نام های کادری چلیک، جمیل بایک و فهمان حسین که از مدیران این سازمان هستند، می گوید که مدیران سطح بالا روابط جنسی راحت با ستیزه جویان زن دارند. اف تی، دکتر. او همچنین نام دو مبارز زن را که فهمان حسین با نام رمز باهوز با آنها در داخل سازمان رابطه داشته است، می آورد. “فهمن با جهانیان عاصی با نام رمز بریتان و ستیزه جوی زن با نام رمز جیان رابطه جنسی داشت. هر دو زن از افراد مهم سازمان هستند. جهان عاصی در سال ۲۰۰۹ دستگیر و زندانی شد، در حالی که ستیزه جوی زن با نام رمز جیان دستگیر شد و زندانی شد. هنوز در تیم کوهستان است و با فهمان حسین رابطه دارد.

او در سازمان تروریستی به نام جیان فعالیت فعالی دارد و یکی از نام های مهم سازمان پ.ک.ک است. گزارش شده است که او هر از گاهی به حکاری و شیرناک می رفت و دختران و پسران کوچک را فریب می داد و به کوهستان می برد.  آنچه را که در مورد روابط همجنس‌بازی در سازمان می‌داند، این‌گونه توضیح می‌دهد: “روابط جنسی بین زن و مرد در سازمان رایج است. به همین ترتیب، کودکان خردسال توسط شبه‌نظامیان سابق مورد تجاوز قرار می‌گیرند. حدود ۳۰ مورد همجنس‌گرایی وجود دارد که من شاهد آن بوده‌ام. در واقع آمیزش جنسی در سازمان ممنوع است و حتی گاهی اوقات احکامی دارند که منجر به اعدام می شود، اما اکثر اوقات این کار اجرا نمی شود، یک اتفاقی بود که من تازه شاهد آن بودم، یعنی دو مبارز به اسم رمز یلماز و رمز- به نام مزگین بر اثر رابطه جنسی با یکدیگر محکوم و اعدام شدند.چون این حادثه در بالاترین سطح سازمانی است.مجازات ظاهری برای اعضای سازمان که دارای روابط همجنسگرا یا عادی هستند، نیست. خیلی مهم است.چون من شاهد بودم که این افراد که مجازات شدند بعداً رتبه گرفتند و به مقام مدیریت رسیدند.»

گردان های همجنس گرایان

همچنین مشخص شد که این سازمان از روابط همجنس گرا حمایت می کند. گفته می شود که مبارزان جوان به نام شروان که به این سازمان پیوستند، عمداً به همجنس گرایان پیوستند. این سازمان دارای دو گردان مهم همجنس گرایان است. در اردوگاه‌های کاملاً زنانه به نام اسکادران جهنم، عمدتاً لزبین‌ها وجود دارند. گروهان جهنم گردان چیارش (مونته نگرو) نام خود را از کوه جهنم گرفته است. زنان در این غارها زندگی می کنند. روابط لزبین به عنوان یکی از ویژگی های مهم این بخش نشان داده می شود که شامل زنان جنگجوی خوبی است. اردوگاه هایی که همجنس گرایان در آن قرار دارند در سطح گردان هستند. به طور خاص، گردان Şikefta Birindar (غار مجروح) به عنوان منطقه ای که اردوگاه های همجنسگرایان در آن واقع شده است، برجسته است. به همین ترتیب، همجنسگرایان در گردان ارتوش در استان موسوم به زاپ حضور دارند. حدود هزار رزمنده در دو گردان حضور دارند. همه تروریست های اینجا همجنس گرا نیستند. با این حال، گزارش شده است که آنها رایج هستند. در سازمان هیچ تحریمی جز جریمه های جزئی برای چنین روابطی اعمال نمی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین