۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردان مخوف پ.ک.ک برای ترور اعضای مخالف 

  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
  • ۱۳۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : در بخش نیروهای به اصطلاح فدائیان گروهک تروریستی پ.ک.ک گردانی بنام “نمیر ” یعنی کسانی که نمی میرند وجود دارد. این گردان بصورت ویژه آموزش می بیند و تنها جنبه آموزش آن تفکرات عبداله اوجالان می باشد. حتی این افراد در سازمان تروریستی پ.ک.ک نیز با دیگر اعضا ارتباط ندارند و آن ها در یک محیط بسته نگهداری می شوند و کار اصلی آن ها “ترور”است. افرادی که از پ.ک.ک و پژاک و کودار فرار می کنند و تا بحال صدها نفر عضو جدا شده از گروهک توسط این افراد کشته شده اند. از جمله “کانی  یلماز، سیپان روژهلات، دکتر ناصر سربست. این گروه حوزه فعالیتش در ترکیه و شمال سوریه و شمال عراق بیشتر است و با هویت و شناسنامه های جعلی تردد دارند و در قالب های گوناگون نیز رفتار می کنند. این گروه در این اواخر در کوه گارا در کردستان عراق مستقر شده اند تا مخالفان پ.ک.ک  را از بین ببرند و کادرهای فراری را که از گروهک جدا شده اند را ترور کنند.بر اساس اطلاعاتی که به دست رسیده است، افرادی که در این گردان از نیروهای ویژه پ.ک.ک هستند و وظیفه آنها ترور مخالفان سیاست پ.ک.ک و چریک هایی است که از پ.ک.ک فرار کرده اند و بخصوص آن هایی که در اقلیم کردستان عراق زندگی می کنند. چرا که خارج شدن از صفوف پ.ک.ک/پژاک آزادانه و اختیاری نیست.

مهمت شینر،یکی از بنیانگذاران سازمان وژین در اروپا که تاسیس شد عبدالله اوجالان را به دیکتاتور قاتل متهم کرد،توسط این گروه کشته شد.  ده‌ها نفر از افرادی که پس از ترک پ‌ک‌ک به سازمان جدید پیوستند،به اتهامات «عامل تحریک‌کننده» و «باند انحلال‌طلب» تصفیه گر و جاسوس نیز کشته شدند. کشتار اخیر اعضای سابق/اپوزیسیون پ‌ک‌ک در کشورها یا اردوگاه‌های مختلف نشان می‌دهد که سازمان تروریستی پ‌ک‌ک که مستقیماً مسئول کشته شدن بیش از هزاران غیرنظامی و سرباز اسیر شده است، به روش‌های مشابه در داخل سازمان ادامه می‌دهد. در نتیجه، سلسله مراتب داخلی با منطق “یا اطاعت یا بمیر” و و غیر از ان حقی ندارید مجبور هستی که تن بدهی و در غیر این صورت افراد را با لقب های “خائن”، “عامل دشمن ” برچسب می زنند. یعنی پشیمانی از اقدامات تروریستی پ.ک.ک معادل کشته شدن است. پ‌ک‌ک که یک سازمان تمام عیار استالینیستی و اقتدارگرا است،هزاران نفر از شبه‌نظامیان خود را نیز به اتهاماتی مانند «عامل تحریک‌کننده،مخالفت با رهبری و خروج از سازمان» اعدام کرده است.

اولین کاری که با کسانی که به پ‌ک‌ک می‌پیوندند این است که آنها را از دین دور کنند.زنی بنام گلستان می گوید پ.ک.ک سازمانی همانند یک باتلاق واقعی است و راه نجاتی ندارد.هر چند که پ.ک.ک با دستگیری عبدالله اوجالان در ۱۵ فوریه ۱۹۹۹ وارد چرخشی جدید شد،و گروه ظاهرا اعدام را برداشت اما در واقع بطور مخفی بعد از اوجالان امار اعدام بیشتر نیز شد.این تنها جنبه تبلیغاتی داشت. درگیری بین جمیل بایک، دومین نام و شخص با نفوذ در این سازمان پس از اوجالان بعد از دستگیری اوجالان شروع شد. خود شخص جمیل بایک علنا در کنگره گفت که من حتی به زخمی ها هم رحم نکرده ام. زیرا در سال ۱۹۹۲ در جنگ هفتنین با دستور جمیل بایک ده ها زخمی پ.ک.ک نیز کشته شدند به بهانه اینکه بدست دشمن نیفتند.و حال اینکه آن دشمن بمراتب از جمیل بایک دل رحمتر بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *