۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گدایی امضا برای آزادی قاتل ۴۰ هزار انسان

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
  • ۲۱۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : شاید همه جا بر سر راهتان گدا دیده باشید و در شهرهای بزرگ به ویژه در تقاطع ها ور در ترافیک ماشین ها گداها از مردم درخواست کمک می کنند . گدایی مدرن تری نیز دیده می شود و آن هم گدایی امضا می باشد . اعضای فرقه تروریستی پ ک ک و پژاک در شهرهای مختلف اروپایی و اخیرا نیز در شهرهای کردستان عراق برای گرفتن یک امضا از دیگران گدایی می کنند . آنها برای آزادی اوجالان امضا جمع آوری می کنند اما این خیالبافان می دانند که اوجالان نه تنها با امضا بلکه به هیچ شیوه ای آزاد نخواهد شد .

اوجالان تاکنون نزدیک ۵۰ هزار نفر کشته است ! آیا عقلانی به نظر می رسد که چنین فردی جنایتکار آزاد شود ؟ مسلمان نه . چون اگر وی آزاد گردد باز هم این راه خلاف را ادامه خواهد داد.

هدف واقعی اعضای فرقه تروریستی پ ک ک و پژاک تبلیغلات به نفع اوجالان و مظلوم نمایی است! آنها قصد دارند با این گونه اقدامات در قلب خاستگاه بارزانی نیز برای خود طرفدارانی پیدا کنند تا در آینده در صورت لزوم از آنها علیه بارزانی استفاده نمایند . البته ناگفته نماند این گدایی سبب می شود تا یکی از ویژگی های اصلی این تروریست ها برملا گردد و آن هم گداصفت بودن آنهاست.

در بیشتر موارد اعضای این فرقه ها خودشان به جای چندین نفر امضا می کنند تا آمار امضاها را افزایش دهند. لازم است حکومت اقلیم کردستان عراق از این برنامه های تروریست ها ممانعت کند و اجازه ندهد پ ک ک و پژاک با این گونه اقدامات زمینه حضور بلندمدت خود را فراهم نمایند.

تروریست ها سعی می کنند با این گونه اقدامات اوجالان را فردی مهم و نماینده همه مردم کرد نشان دهند تا شاید ننگ قاتل بودن وی را با رنگ پاک کنند اما این اقدام ممکن نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین