۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کُردها اولین و بیشترین قربانیان ترور پژاک .پ ک ک

  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۹۲ بازدید
  • ۱

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : بنا به اسناد و آمار موجود کُردها اولین و بیشترین قزبانیان خشونت و ترور پ ک ک و پژاک هستند. بیشترین قربانیان سیاست های پ ک ک و پژاک  کردهای مظلومی  هستند که هیچ یک از طرفین دعوا را تائید و یا رد نمی کنند.

پ ک ک و پژاک با کشتن کردها فضای از ترس و وحشت در میان هم وطنان کرد زبان  بوجود می آورده تا در سایه این ترس و وحشت  مقبولیت مردمی در میان کردها بوجود آورده اند.

پ ک ک و پژاک  با سوءاستفاده از واژه هایی مزدور،خودفروش و جاش تاکنون کردهای بسیاری را به قتل رسانده و کُردکشی را مبارزه ،در راستای رسیدن به اهداف حزب اعلام می نماید.

حذف فیزیکی اعضای خود و یا ترور شهروندان کُرد کاملا مغایر با اساسنامه حزب بوده و ماهیت تروریستی گروه را هویدا می سازد.

پ ک ک و پژاک فعالیت های خود را در راستای احقاق حقوق کردها خوانده و مبارزات مسلحانه در مناطق کردنشین را در دفاع از کردها اعلام می دارد ولی ادعای آنان با رفتارهایشان در تناقض است.

پژاک از بدو تاسیس تا کنون ۲۶۸ نفر از هم وطنانمان را به قتل رسانده که ۸۰ درصد قربانیان ، هم وطنان کُرد زبان می باشند. 

پ ک ک و پژاک کردهای شاغل در ارکان های دولتی و نظامی را مزدور و خائن به کُردها خوانده و به جرم خیانت آنان را به قتل می رساند. پژاک بر این باور است که هیچ کُردی نبایستی در ارکان های دولتی فعالیت داشته باشد و کردها بایستی برای رسیدن به آزادی و احقاق حقوق شان به صفوف گریلاهای حزب در قندیل بپیونند.

کردها همانند سایر اقوام ایرانی برای گذران زندگی و تامین معیشت زندگی در سیستم های اداری و نظامی استخدام شده اند ولی از منظر پژاک این یک خیانت بزرگ بوده و سزایی این خیانت فقط مرگ است

اکنون این سوال مطرح می شود اگر هم وطنان کُرد برای تامین مخارج زندگی در ارکان های دولتی و نظامی فعالیت نکنن آیا پ ک ک و پژاک حاضر به پرداخت هزینه های زندگی آنان هست؟

آیا با عضویت کردها در گروه پ ک ک و پژاک امنیت جانی آنان توسط گروه تامین می شود؟

پ ک ک و پژاک با اخاذی و باج گیری از کردها و ترانزیت مواد مخدر منابع مالی خود را تامین می نماید و بیشتر درآمد حاصله در کشتار کردها و سلب امنیت مناطق کردنشین هزینه می شود.

مردم کُرد از رفتارهای ضدکُرد پژاک  به ستوه آمده و بدنبال نابودی این گروه تروریستی هستند و در حال حاضر کردهای مناطق مرزی با عضویت در سپاه پاسداران آماده مقابله با این تروریست ها هستند.

 

 

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. سلام علیکم اخوی. خدا قوت. لطفا برای مطالبی که در سایت قرار میدین تاریخ بذارید و اگر رفرنس داره آن را معرفی کنید. برای استناد دهی به سایت شما این موارد لازم است. متشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین