۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کودکان کُرد، اسیران جنگی پ.ک.ک و پژاک شده اند

  • ۳ آبان ۱۴۰۰
  • ۱۷۸ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، پدیده تروریسم در دهه اخیر بیش از پیش گسترش یافته است . عوامل مختلفی به ترویج این پدیده شوم کمک کرده اند . در مقابل، به ویرانی، کشتار، بی خانمانی و هزارن مشکل دیگر منجر شده است . خاورمیانه به عنوان یک منطقه استراتژیک و مورد توجه خاص قدرت های فرامنطقه ای به کانونی برای گروههای تروریستی تبدیل شده است که دولت های غربی نیز در راستای منافع خود یا دست به تشکیل چنین گروههایی زده اند یا به آنها کمک کرده اند . یکی از فرقه های تروریستی که جنایات زیادی را مرتکب شده است پژاک می باشد . این فرقه برای اهداف شوم خود هیچ مرزی را نمی شناسد و حتی به کودکان نیز رحم نمی کند . در بخش دوم : عضویت اساسنامه این فرقه آمده است :

 ۱ ـ تعریف عضو: عضو حزب کسی است که حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشد، برنامه و اساسنامه حزب را پذیرفته و مسئولیت تحقق آن‌ها را بر عهده می‌گیرد “

. پژاک با نوشتن این گونه موارد فریبنده می خواهد حتی تروریسم خود را در چارچوبی حقوقی جلوه دهد . با بررسی آنچه در اساسنامه این فرقه آمده است و آنچه که در عمل صورت می گیرد، تناقضی فاحش را می بینیم . در سایت رسمی این فرقه در قسمت ” شهدا “، عکس و مشخصات کامل تعدادی از کشته های این فرقه آورده شده است که تاریخ تولد و تاریخ عضویت وکشته شدن آنها مشخص شده است.

افراد زیادی از این اعضای کشته شده هنگام عضویت خیلی کمتر از ۱۸ سال سن داشته اند . بدین ترتیب، خود فرقه پژاک به استناد این اسناد رسمی خود، محکوم است. فرقه ای که حتی به اساسنامه خود نیز معتقد نیست چگونه می تواند ادعای ” مبارزه ” برای کرد کند ؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *