۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روابط پنهانی بارزانی با داعش

  • ۲۵ تیر ۱۳۹۴
  • ۲۹۶ بازدید
  • ۱

فرمانده پ ک ک از همکاری پشت پرده اقلیم کردستان عراق با گروه تکفیری تروریستی داعش پرده برداشت.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از رسانه های وابسته به گوه ،عگید کلاری یکی از اعضای پ‌ک‌ک که اکنون فرمانده اعضای مسلح پ‌ک‌ک در شمال عراق است، درخصوص حمله‌ی داعش به روستای گابار واقع در منطقه‌ی شنگال گفته: پیشمرگ‌ها فرار و اعضای پ‌ک‌ک هم در کمین داعش گرفتار شدند برنامه ی از پیش‌ تعین شده میان داعش و حزب دموکرات کردستان عراق بود.
کلاری همکاری و همدستی بارزانی ها و داعش را اینطور بیان می‌کند: اعضای مسلح پ‌ک‌ک قصد عبور از منطقه و روستای گابار را داشتند؛ لذا ما نیروی پیشمرگه مستقر در آنجا را مطلع ساختیم. اما به محض ورود نفرات ما، داعش به روستای گابار حمله کرد و پیشمرگ‌ها بدون آنکه به ما خبر بدهند فرار کردند و منطقه را تخلیه کردند. همین امر سبب شد تا روستا به دست داعش بیفتند و چند تن از افراد ما کشته شوند.
این عضو پ‌ک‌ک در ادامه گفته باید حزب دموکرات کردستان در این باره بیانیه‌یی صادر کند و موضوع را تشریح کند، چراکه این احتمال وجود دارد که برخی از فرماندهان پارتی با داعش همکاری بکنند. اگر پیشمرگ‌ها به داعش خبر نداده‌اند، از کجا متوجه شدند که اعضای پ‌ک‌ک از آن روستا عبور می‌کنند؟ پس این خود دلیل محکمی خواهد بود برای همکاری پارتی با داعش.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. تیترت منو کشته بی تاوان.
    بابا شما تو دوران راهنمایی موندید بعد میایید تحلیل سیاسی هم می کنید
    هه هه هه …
    بارزانی ها با داعش همدست است؟؟؟
    خخخخخ نهاد و فعل و …رو به …دادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *