۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • کشته شدن کادرهای پ.ک.ک و پژاک در اثر بلایای طبیعی چه قدر واقعیت دارد؟

کشته شدن کادرهای پ.ک.ک و پژاک در اثر بلایای طبیعی چه قدر واقعیت دارد؟

  • ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • ۹۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی‌تاوان: گاهی گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک اسامی کادرهایشان را اعلام می کنند که گویا در نتیجه بلایای طبیعی کشته شده اند.
ربط دادن علت کشته شدن اعضا  به بلایای طبیعی برای این گروهک تروریستی به یک عالت عادی تبدیل شده است. زیرا ما نسبت به این موضوع تحقیقاتی انجام دادیم که زمانهایی که میان ارتش ترکیه و پ ک ک آتش بس بوده نیز امار کشته شدگان بیشتر بوده است. در همین راستا با چند کادر جدا شده از گروهک گفتگویی انجام دادیم :

کادری بنام وژین سیرت راجع به بلایای طبیعی می گوید؟
من شاهد بودم که پ.ک.ک با ایجاد جو روانی و تحت فشار گذاشتن از ما برای عملیات فدایی و وابسته نشان دادن ما نسبت به اوجالان گزارش تهیه می کرد و ما تحت فشار می گفتیم که برای آزادی اوجالان آماده عملیات انتحاری هستیم. در این رابطه ۳ نفر از دوستان ما در کمپ خنره تحت فشار پ.ک.ک مجبور به عملیات انتحاری شدند.اسامی آن ها زیلان موش، تانیا روژ و مزگین عفرین بود.

در این بین افرادی بودند که بعلت فشارهای روانی خودشان را انتحار و یا اینکه خودشان را به آتش می کشاندند.
پ.ک.ک و پژاک اسامی افرادی را که در گذشته توسط خودشان نیز به قتل رسیده اند را به بلایای طبیعی ربط می دهند و با دادن کلمه “شهید “می خواهند خانواده ها و اطرافیان انها را تحت تاثیر قرار بدهد و از انها در اینده استفاده کنند و به همین علت در اعلامیه ها و بیانیه ها علت مرگ بیشتر افراد مجهول است.
کادری بنام “روزرین ماردین”می گوید در کمپ ما دو نفر را در حین فرار بنام”سرحد گور و  مظلوم سیرت “را زدند و بعد از سه سال گفتند که بر اثر حادثه رعد و برق کشته شده اند. ابتدا خبرشان را از همه عضوها پنهان کردند و کسی راجع به انها بحث نمی کرد و هدف پ ک ک این بود که خانواده قربانیان از انها ناراحت نباشند.
کادری بنام شاهو سنندج بعد از ملحق شدن پی می برد که برادرش که قبل از او ملحق شده بود در سال ۲۰۰۰ در قره داغ (سلیمانیه – پنجوین)توسط سران گروهک کشته شده بود. حال اینکه در منطقه هیج درگیری نیز رخ نداده بود. شاهو علی رغم اینکه خودش کادر بود خیلی بدنبال قضیه برادرش افتاد اما کسی جوابگو نشد و در نهایت خودش در سال ۲۰۰۷ از گروه جدا شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین