۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه پ.ک.ک کُردها را فریب می دهد و به قندیل می برد؟

  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲
  • ۱۱۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پ‌ک‌ک سال‌هاست که می‌جنگد،اما مبارزه‌ای فوق‌العاده که فرزندان کردها را از خانواده‌هایشان می‌گیرد و از آنها برای انجام برنامه‌های مشکوک خود استفاده می‌کند.
پ.ک.ک از طریق چندین سازمان کوچک و متوسط ​​برای فریب و شستشوی مغزی جوانان تلاش می کند تا آنها را به نام ملت،مقاومت و دیگر شعارهای بد مسلح کرده و به قندیل بفرستد.

یکی از جوانانی که قبلا با یک سازمان وابسته به پ‌ک‌ک کار می‌کرد و نخواست نامش فاش شود،گفت که سازمان‌های وابسته به پ‌ک‌ک یک هدف دارند، شستشوی مغزی جوانان و مسلح کردن آنها و فرستادن آنها به قندیل از طریق برخی شعارها آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

او گفت: «پ‌ک‌ک سعی کرد مرا فریب دهد و به قندیل بروم، اما من هر بار به بهانه‌ای قبول نکردم تا اینکه کاملاً از آنها دور شدم».

پ.ک.ک چندین سازمان کوچک متوسط دارد که روی آماده کردن جوانان و فریب آنها برای مسلح شدن و رفتن به قندیل کار می کنند.

پ.ک.ک یک گروه چپ افراطی است که روی ناسیونالیسم کار نمی کند. هدف آنها گسترش تفکر چپ و ایدئولوژی گروهکی است. آنها به هیچ حزب کردی دیگری اعتقاد ندارند. از مقاومت کردها و چیزهای دیگر حرف می زنند تا آنها را از روی میز دور کنند. و آنها را نیروهای مسلح خود قرار دهند.

احمد، شهروند جوان گفت که پ.ک.ک در تلاش است جوانان با سواد پایین را شستشوی مغزی کند. او به یکی از بستگانش اشاره کرد که پ.ک.ک چندین بار سعی کرد او را برای عضویت به قندیل ببرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *