۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • چه کسی مسئول جنایت ها و رسوایی اخلاقی حاجی احمدی است ؟

چه کسی مسئول جنایت ها و رسوایی اخلاقی حاجی احمدی است ؟

  • ۱۷ تیر ۱۳۹۳
  • ۳۱۲ بازدید
  • ۱

عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده پژاک که از سال ۲۰۰۳ تاکنون صدها نفر از سربازان ایران و مردم غیرنظامی کرد را کشته است، به اعضای فرقه خود نیز رحم نمی کند . در پی اعدام انقلابی دختر زیباروی کرد به نام روناهی که از محافطان حاجی احمدی بود( همه محافظان وی دختران نازک اندام و زیبا روی هستند ) این سوال مطرح می شود: چه کسی باید پاسخگوی این رسوایی اخلاقی و جنایت باشد ؟جرم روناهی این بود که به خواسته شیطانی حاجی احمدی تن نداد و درخواست نامشروع وی را برای چند تن از دوستانش بازگو کرد اما حاجی احمدی برای جلوگیری از علنی شدن موضوع از راه دیگری وارد شد . روناهی را به جرم تلاش برای اغفال “رهبر و عامل دشمن بودن ” به اعدام انقلابی فرستاد

در این میان افکار عمومی کرد انتظار دارند دولت آلمان یا این جانی و فاسد اخلاقی را اخراج کند و یا محاکمه نماید . آلمان با اجازه دادن به این افراد در خاک خود بیش از پیش چهره خود را تخریب می کند و به ویژه در نزد افکار عمومی کرد منفور می گردد . وقتی دومینیک استراوس کان رئیس سابق صندوق بین المللی پول با آن همه عظمت به خاطر فساد اخلاقی محاکمه می شود چرا نباید حاجی احمدی دون مایه محاکمه گردد؟

لازم است سازمان های حقوق بشر به صورت فعال در زمینه جنایات پژاک به ویژه سرکرده آن تحقیق کنند و دولت آلمان را تحت فشار قرار دهند تا وی را تحویل مقامات قضایی قرار دهد.

این بهترین فرصت برای مدعیان حقوق بشر در کردستان یعنی سازمان حقوق بشر کردستان است تا ثابت کنند که وابسته به پژاک نیستند و از حقوق یک دختر مظلوم و قربانی دفاع کنند . اما بعید به نطر می رسد که افرادی مانند نگین شیخ الاسلامی اعتراف کننده، شیرکوجهانی کلاهبردار علیه حاجی احمدی تحقیق کنند تا این فاسد اخلاقی محاکمه شود .

لازم به توضیح است زن آلمانی حاجی احمدی نیز قبلا به خاطر همین فساد های اخلاقی نامبرده از وی طلاق گرفته است

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. با سلام خدمت دست اندر کاران این سایت
    بنده از اهالی ماکو هستم و خود شاهد اعمال وحشیانه گروه بوده ام از شما به دلیل افشای این اطلاعات و مقالات تشکر میکنم بنده قبلا به دلیل جنایات این گروه از کرد ها متنفر بوده ام و لی با خواندن آیه اوسیکم به تقوالله و سایت شما دیدگاههم عوض شده و کردان را هم چون بردار خود می دانم و سخن آخرم نیز این است که هرکس هر نظری میدهد امید وارم مانع راه شما عزیزان نشود با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *