۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • چرا سران پ‌ک‌ک،از اوجالان گرفته تا اعضای ارشد ازدواج کرده‌اند،اما گریلاها از ازدواج منع می‌شوند؟

چرا سران پ‌ک‌ک،از اوجالان گرفته تا اعضای ارشد ازدواج کرده‌اند،اما گریلاها از ازدواج منع می‌شوند؟

  • ۷ آذر ۱۴۰۲
  • ۱۱۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: زن آن انسانی است که آفریدگار آسمانها و زمین به وسیله او نوزادی را که در اثر اتحاد مرد و زن و یک روح آفریده شده است زنده می کند. یعنی زن اولین سلولی می شود که انسان در آن آفریده می شود. مقام زن نزد خالق آسمانها و زمین به قدری بالاست که در کتب آسمانی به وضوح بیان شده است. یعنی وجود زن به معنای وجود و افزایش مردم است و بدون زن مردمی وجود نخواهد داشت.
زن کسی است که به مدت ۹ ماه نوزادی را در بدن خود شیر می دهد و تمام نیازهای نوزاد را تامین می کند. اگر بچه غذا نخورد زن نمی تواند بخوابد اگر بچه مریض شود زن مریض می شود اگر بچه گرسنه باشد زن از خون خودش برای او غذا می پزد. یعنی زنان قبل از اینکه نور دنیا را ببینند با همه مردم مهربان هستند. همچنین وقتی کودکی چشمانش را به دنیای روشن باز می کند، دوباره زن اولین کسی است که او را در آغوش می گیرد. آغوش کودکان و زنان سالهاست که جدایی ناپذیرند. یعنی رحم زن بزرگترین، زیباترین، تمیزترین و مفیدترین غذای کودک می شود.
زنان بار دیگر اولین معلمان کودکان در آموزش تمامی عرصه های زندگی از جمله «زبان، جامعه، اقتصاد، فرهنگ و آداب و رسوم و…» هستند. یعنی بدون زن نمی توان خود را دید.
زن و مرد مکمل یکدیگر هستند. مرد بدون زن ناقص است و زن بدون مرد ناقص است. زن و مرد زندگی مشترک را ایجاد می کنند. نه تنها زندگی انسان، بلکه زندگی همه موجودات به زن و مرد پیوند خورده است.
از آنجایی که تولید مثل برای بقای هر موجودی ضروری است، هیچ موجودی بدون تولید مثل نمی تواند سالم باشد. هر موجودی که تولید مثل نکند به بیماری های زیادی به خصوص بیماری های روانی و اجتماعی مبتلا می شود. همه منابع علم روانشناسی نشان داده اند که هر انسانی که عمل زایش را انجام ندهد طبیعتاً انسانیت خود را از دست می دهد.
هرکسی که می‌خواهد واقعاً بیماری‌های افرادی را که رابطه جنسی نداشته‌اند درک کند، می‌تواند نوشته‌های روان‌شناسان مشهوری مانند فروید، یونگ، آدلر و غیره را بخواند.
کار یک زن چه در داخل و چه در خارج از خانه بسیار زیاد است. اگر بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم، در چندین کتاب کافی نخواهد بود و فرصتی نداریم که در این مقاله در مورد آنها صحبت کنیم.
من فقط جنبه های تولید مثل را در بالا برجسته کردم تا نشان دهم ایدئولوژی گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک تا چه حد نسبت به زنان و مردان خشن است و چقدر نسبت به حقوق طبیعی بشر شوونیستی است.
مهم ترین برنامه پ.ک.ک برای جوانانی که می خواهند گریلا شوند چیست؟
۱٫ نباید رابطه جنسی داشته باشد.
۲٫ زن و مرد نباید ازدواج کنند مگر اینکه قبل از اختلاط عقد کرده باشند.
۳٫ بین دختر و پسر محبت نباشد.
۴٫ یک گریلا نباید با والدین خود ارتباط داشته باشد.
۵٫ وقتی فردی گریلا می شود، نه تنها مغزش از نظر اجتماعی تخریب می شود، بلکه حتی نام و نام خانوادگی او نیز تغییر می کند.

اگر تاریخ پ‌ک‌ک را مثال بزنیم: گریلاها رسماً در دهه ۱۹۸۰ به عنوان یک نیروی مسلح ظاهر شدند و اکنون پایان سال ۲۰۲۳ است، یعنی ۴۰ سال گذشته است. یعنی اگر دختر جوانی در سال ۱۹۸۳ به پ.ک.ک پیوسته و هنوز زنده است، الان بین ۵۵ تا ۶۰ سال سن دارد. آیا می توانید وضعیت روحی فردی (مرد یا زن) را تصور کنید که به سن ۵۵ سالگی برسد و مشمول «منع تولید مثل، عشق، روابط اجتماعی و تغییر نام و نام خانوادگی» شود؟ جواب را به روانشناسان و جامعه شناسان بسپاریم.
اما من فقط می خواهم این یادداشت را بنویسم و ​​بگویم: چرا سرکرده های پ.ک.ک، از اوجالان گرفته تا اکثر اعضای ارشد گروهک، ازدواج کرده اند، اما گریلاها از ازدواج منع می شوند؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *