۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک مظنون به قتل رضا آلتون است

  • ۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۲۱۶ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، رضا آلتون، رئیس به اصطلاح اداره روابط خارجی گروه تروریستی پ‌ک‌ک، از ۱۰ ماه مه تاکنون هیچ اظهارنظری در رسانه‌های پ‌ک‌ک نداشته است، اما پ‌ک‌ک نه این اطلاعات را تایید کرده و نه سرنوشت او را اعلام کرده و یا اظهارات و اخبار جدیدی درباره این مقام منتشر نکرده است.

رضا آلتون سه سال است در مورد حملات ترکیه به قندیل و تبلیغات پ.ک.ک مبنی بر استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه در مبارزه با گروه های مسلح در سوریه، سفرهای اردوغان هیچ صحبتی نکرده است و در مورد جنگ اوکراین و روسیه و احتمال خروج روسیه از سوریه و کشته شدن کادرهای پ.ک.ک در سلیمانیه هیچ صحبتی نکرده است.

حمید گوهری، نویسنده، منتقد و صاحب تاریخ پ‌ک‌ک و جنایات آن در کردستان در همین راستا گفت: کسانی که کشته می‌شوند و کسانی که آن‌ها را تصفیه و پاکسازی می‌کنند، پس از کار یا کشتن اعضای آن‌ها منتشر نمی‌شوند. ببینم بعد از مدتی چه عکس العملی نشان داده یا سکوت می کنند یا به عنوان خبر به اصطلاح (شهادت) منتشر میکنند.

گوهری افزود: “رضا آلتون در داخل پ.ک.ک موضع قوی دارد. چرا پ.ک.ک اعلام نمی کند که چه اتفاقی برای او افتاده است؟ اکنون همه شواهد حاکی از این است که رضا آلتون با انحلال در داخل پ.ک.ک کشته شده است.”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین