۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک لباس کردی می پوشد و مثل کمالیسم ها فکر می کند

  • ۲ آبان ۱۴۰۲
  • ۱۰۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پ.ک.ک از همان آغاز تاسیس خود با افکار کمالیستی شروع شد و هنوز هم در این راه ثابت قدم است. اعضا، سرکردگان، هواداران این فرقه از کرد بودن فقط لباس کردی را می پوشند و بس. این تروریست ها گمان می کنند با پوشیدن لباس کردی کرد می شوند. در این میان به چند تن از سرکردگان این فرقه اشاره می کنیم که فقط لباس کردی بر تن می کنند اما نه کردی می دانند و نه برای یاد گرفتن آن تلاش کرده اند.

مصطفی کاراسو از سرکرده های اصلی و اولیه پ ک ک است. وی هرگز برای یاد گرفتن کردی تلاش نکرده و همیشه هم به ترکی صحبت می کند و به ترکی نیز ادعای دفاع از حقوق کردها را می کند! کاراسو ترکی را زبانی روان و شیرین توصیف می کند و هر عضوی که ترکی نداند و کاراسو از آن مطلع باشد او را مسخره می کند. به ویژه کردهای غیر ترکیه ای بایستی حتما ترکی یاد بگیرند تا به دیده مسخره به آنها نگاه نکنند.

شخص عبدالله اوجالان در مصاحبه با یالچین کوچوک در دره بقاع صراحتا اعلام کرده که به ترکی خواب می بیند و به ترکی فکر می کند. او به این موضوع افتخار کرده و در پ ک ک انتقاد از ترکی صحبت کردن نوعی شووینیسم زبانی تلقی شده و با آن برخورد می شود.

صلاح الدین دمیرتاش، گلتان کشاناک و دیگر سرکرده های ب.د.پ. وابسته به پ ک ک کردی نمی دانند و هرگز برای یاد گرفتن آن به خود زحمت نداده اند.

می توان گفت عدم تکلم به کردی و عدم تلاش برای یادگیری آن توسط سرکردگان پ.ک.ک دلیل محکمی برای رد این فرقه تروریستی و غیرکرد بودن آن می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین