۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پ.ک.ک در حال تشکیل دو گروه در سنجار برای کشتن و ربودن مردم است

پ.ک.ک در حال تشکیل دو گروه در سنجار برای کشتن و ربودن مردم است

  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۱۵۶ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، گروه تروریستی پ.ک.ک دو گروه شبیه به جوانان انقلابی سوریه در سنجار تشکیل داده است. این دو گروه مسئول سوزاندن مقرهای حزب دمکرات، کشتار و ربودن افراد هستند، برخی از کسانی که این گروه ها را رهبری می کنند از سوریه به سنجار آورده شده اند.

پیش از این، پایگاه خبری ریاست جمهوری خبر داده بود که پ.ک.ک در شنگال قصد دارد گروهی شبیه به سازمان جوانان انقلابی در سنجار ایجاد کند تا مردم را سرکوب و کشتار کند و مقرهای حزب را به آتش بکشد. از این رو دیروز سه شنبه ۱ نوامبر ۲۰۲۲، رسانه های پ.ک.ک مدعی شدند که دو سازمان به نام (اتحادیه زنان جوان سنجار و اتحادیه جوانان ایزدی) در اواسط هفته جاری راهپیمایی علیه حملات هوایی به شنگال برگزار کردند.

ذکر این دو گروه از سوی رسانه های پ.ک.ک نشان می دهد که پ.ک.ک نیز مانند جوانان انقلابی که در شمال سوریه دست به کارهای تخریبی می زنند، دو تشکل در شنگال ایجاد کرده است که احتمالا زندگی را در آینده برای مردم شنگال تلخ تر خواهد کرد.

عزیز شرکانی، رئیس دفتر قرارگاه للش در اربیل در این باره به پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت: پ.ک.ک در حال ایجاد سازمان هایی در شنگال است و تمام تلاش خود را برای از بین بردن وضعیت شنگال انجام می دهد و شروع به ایجاد چنین سازمان هایی کرده است و هر سازمانی برای از بین بردن اوضاع در منطقه اقدام می کند.

“همه گروه ها و سازمان هایی که شنگال را ویران کرده اند باید اخراج شوند. پ.ک.ک سازمان های زیادی ایجاد کرده است. همه آنها یک هدف دارند: تخریب وضعیت منطقه و گمراه کردن مردم.” این گروه‌ها مردم، به‌ویژه فقرا را شستشوی مغزی داده‌اند.»

چرا پ‌ک‌ک این گروه‌ها را در ترکیه ایجاد نمی‌کند؟ چرا آنها را در سنجار می سازد؟»

از سال ۲۰۱۷ که اتحادیه میهنی کردستان شنگال را کنترل کرد، بیش از نیمی از مردم شنگال از اقلیم کردستان آواره شده اند، روزانه کودکان توسط پ.ک.ک ربوده می شوند و مردم تحت ظلم قرار می گیرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین