۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ ک ک داره چیکار می کنه؟! (بوبه اسر)

  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۲۰۷ بازدید
  • ۰
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اگر به روند pkk از روز اول تا کنون نگاه کنیم، می توان گفت؛ چه بر سر کردها آمده است؟ کجا آزاد می شود؟ کجا و کجا قراره بجنگه و الان کجاست؟
پ ک ک خود را بر اساس عقاید خود، بر اساس منافع اشغالگران کرد و بر اساس ایدئولوژی خود توجیه می کند. درست است که پ ک ک برای آزادی کردستان یا نجات کردها ایجاد نشده است. من و بسیاری از از دوستانم در مورد pkk بسیار نوشته‌ایم.
سعی میکنم دوباره بنویسم تصمیم گرفتم دیگر در مورد pkk ننویسم. اما گاهی مردم مجبور می شوند به وعده های خود عمل کنند. چرا مجبور شدم دوباره بنویسم؟ زیرا کردها به سرعت چیزها را فراموش می کنند. آنها حتی فراموش می کنند که گاهی اوقات حتی به یاد نمی آورند چی نوشتیم؟!
بارها نوشته‌ایم که پ‌ک‌ک توسط اشغالگران پایه‌گذاری شد تا بر آزادی هر چهار بخش کردستان تسلط پیدا کند و اجازه ندهد کردها آزاد شوند، صلح و رفاه پیدا کنند.
اگر به روند pkk از روز اول تا کنون نگاه کنیم، می توان گفت؛ چه بر سر کردها آمده است؟ کجا آزاد می شود؟ کجا و کجا قراره بجنگه و الان کجاست؟
نقشه اشغالگران این بود که هر کجا در کردستان صلح و آرامشی که به آزادی و استقلال می انجامد، توسط پ.ک.ک شکست بخورد. اگر نمی توان آن را شکست داد، نباید اجازه داد که در آنجا آرامش پیدا کند.
وقتی این موضع pkk است، دیگر نیازی نیست که مردم همیشه آن را بگویند و انجام دهند. از کار او معلوم است که اجازه نخواهد داد کردستان آزاد شود و کردها به آرامش و ثبات برسند.
توجه داشته باشید و به ما اطلاع دهید که زمانی که جنوب کردستان آزاد شد (۱۹۹۱) گروه تروریستی پ.ک.ک این آزادی را سنگری در پشت سر اعراب، ترک ها و فارس ها دید و به همین دلیل جنگ خوبی را علیه اقلیم کردستان به راه انداخت. اما موفق نشدند و متوجه شدند که در جنگ پیروز نخواهند شد.
به همین دلیل آنها آخرین نقش خود را بر سر سنجار بازی کردند. داعش به آنجا حمله کرد یا به خونریزی کمک کرد تا به آنجا برسد. در آنجا تحت تعقیب داعش قرار گرفت و تقریباً تمام رسانه های پ.ک.ک در روز اول آماده بودند تا تبلیغات بدی علیه اقلیم کردستان و پیشمرگه های قهرمان انجام دهند.
همه آنها انجام دادند، اما موفق نشدند. خیلی جاها و جنگ ها داعش آنها را ترک کرد و رفت. آنها هم گفتند ما اینجا آزادیم پس نمی رویم.
در حال حاضر بزرگترین مشکل و سردرد در سند است. در آنجا pkk نقش ها و مسئولیت های خود را ایفا می کند. آنها طبق دستورات اشغالگران عمل می کنند و از اشغالگران کمک و سلاح دریافت می کنند.
هزاران کرد توسط پ ک ک کشته شده اند. هزاران روستا ویران شدند. شهرها و شهرک ها ویران شدند. میلیون ها کرد به کلان شهرهای ترکیه گریختند.
همه چیز را کنار می گذارم و می گویم؛ چرا پ ک ک نمی خواهد شنگال را ترک کند؟ پاسخ واضح است. زیرا اشغالگران این را نمی خواهند.
پ‌ک‌ک خیلی بد، خصمانه، کشتار کرده است، اما چرا احزاب و سازمان‌های ما که این چیزهای pkk را درست نمی‌بینند، نمی‌گویند که pkk دیگر کافی است.
فقط گفتن، برگزاری تظاهرات، توزیع اعلامیه، انتشار آن در وب سایت های خود کافی نیست. کنفرانس های مطبوعاتی در مورد این اقدامات کثیف pkk می گویند و می نویسند.
آنها به کار کثیف خود ادامه می دهند تا زمانی که صدای کردهای با صدای بلند علیه پ.ک.ک بلند شود. حالا حرف بزرگ پشت کردها pkk است.
اقلیم کردستان به همراه پارلمان خود باید در قبال پ.ک.ک موضعی داشته باشند. در سایر نقاط اروپا نیز، کردها اکنون باید علیه پ ک ک تظاهرات کنند. از رسانه خود برای کارهای کثیف pkk استفاده کنید.
کردها باید از طریق اقدامات دموکراتیک به اروپا و دوستانشان نشان دهند که پ ک ک یک سازمان کردی نیست و برای شکست آزادی کردها تلاش می کند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین