۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پ ک ک خانواده‌ی بارزانی را به دزدی ثروت ملی متهم کرده است.

پ ک ک خانواده‌ی بارزانی را به دزدی ثروت ملی متهم کرده است.

  • ۱ دی ۱۳۹۲
  • ۱۹۷ بازدید
  • ۰

اختلافات پ ک ک و بارزانی هر روز شدت یافته و هر دو حزب دست به افشاگری های جدیدی بر علیه هم می زنند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پ ک ک در پی دستیابی به مناطق نفت خیز کردستان سوریه مسعود بارزانی را در مقابل خود یافته و برای برکناری بارزانی از صحنه ی قدرت سران این فرقه تروریستی هر روز اقلیم کردستان عراق و بازانی را تهدید می کنند. در ادامه‌ی تهدیدات پ‌ک‌ک و پ‌ی‌د درخصوص موضع‌گیری‌های اخیر حزب دمکرات کردستان عراق و شخص مسعود بارزانی، اینبار نجیبه عمر از سرکردگان پ‌ک‌ک در اقلیم کردستان و همچنین سرکرده‌ی شاخه‌ی عراقی پ‌ک‌‌ک موسوم به پ‌چ‌د‌ک(پارتی چاره‌سه‌ری)، در سمیناری که این فرقه در چمچمال عراق برگزار کرده، پ‌د‌ک و خانواده‌ی بارزانی را به دزدی ثروت ملی متهم کرده است.

نجیبه عمر با نام مستعار روژگار و اهل سلیمانیه‌ است که سال‌های زیادی از عمر خود را در راستای مریدی اوجالان تلف کرده و چند سالی است که با دیار غریب (هلمت)، سرکردگی این شاخه از پ‌ک‌ک به آنها سپرده شده است. نجیبه در ادامه‌ی سخنانش به این نکات هم اشاره کرده:

۱- پ‌د‌ک و مسعود بارزانی علناً با کُردهای سوریه وارد میدان نبرد شده‌اند و تمامی راهها را بر آنها بسته‌اند.

۲- حزب دمکرات و خانواده‌ی بارزانی با ارزانفروشی نفت، ثروت این مردم را می‌دزند.

۳- مسبب اصلی برگزار نشدن کنگره‌ی ملی پ‌د‌ک است.

۴- از هم پاشی لیست اتحاد کرکوکی‌ها به منظور مشارکت در انتخابات آینده از راه پ‌د‌ک و با فعالیت‌های مستقیم و غیرمستقیم ترکیه صورت گرفته است.

گفتنی است پ‌چ‌د‌ک تاکنون چندین بار در انتخابات عراق و اقلیم کردستان شرکت کرده و تاکنون موفق به هیچ کاری نبوده و نخواهد بود. پارتی چاره‌سه‌ری از سال ۲۰۰۲ در دامنه‌های قندیل و به دستور سرکردگان پ‌ک‌ک تأسیس شد تا رقیبی باشد برای احزاب اقلیم کردستان، اما پس از گذشت ۱۱ سال، هنوز هم هیچ جایگاه و احترامی در میان کُردهای عراق ندارند. لازم به ذکر است هردو شخص نامبرده که اکنون بعنوان سرکردگان پ‌چ‌د‌ک شناخته شده‌اند؛ علی‌رغم ممنوعیت ازدواج در پ‌ک‌ک و زیرشاخه‌های آن، این دو نفر مخفیانه با هم ازدواج کرده‌اند که البته بعد از مدتی سرکردگان پ‌ک‌ک هم از آن باخبر شدند، ولی چند شرط را برای آنها تعیین کردند که از آن جمله مخفی ماندن این ازدواج و بچه‌دار نشدنشان بود که آنها هم قبول کردند و ….

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین