۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک با توهمات اوجالان حرکت می کند

  • ۸ شهریور ۱۴۰۱
  • ۱۸۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : عبدالله اوجالان سرکرده فرقه های تروریستی پ ک ک و پژاک پس از چندین سال در زندان هنوز هم روحیه دیکتاتوری خود را حفظ کرده و با توهم توطئه زندگی می کند. مقامات ترکیه تلاش می کنند با فرستادن کتاب برای این زندانی تروریست ذهن او را به سمت و سویی انسانی هدایت کنند تا شاید با خواندن کتاب های علمی در حوزه علوم انسانی رفتاری انسانس داشته باشد و این در عملکرد تروریست ها تاثیر گذاشته و نهایتا دست از خشونت و قتل بکشند. اما ظاهرا هنوز هم بیماری خودبزرگ بینی این سرکرده تروریست علاج نیافته است.

اوجالان فکرمی کند که آمریکا و اتحادیه ی اروپا، به طور مداوم در حال طراحی توطئه در خصوص جنبش کردی هستند و در نمونه های دیگری نیز می گوید:« ایالت فلوریدای آمریکا یک مرکز و کانون مهم ضدچریکی است؛ عبدالله چاتلی هم به همین منظور و برای مشارکت در طراحی توطئه علیه چریک های ما دو بار به آنجا رفت و ترور پاپ، اولف پالمه و سکینه جان سز، کار همین گروه ها است…. همه ی تلاش های مارا بر باد دادند. آنها پلیس و دستگاه قضا را در اختیار دارند و نخست وزیر در دوران دستگیری صدها تن از شاخه های شهری پ.ک.ک از اعدام من سخن به میان آورد و معنی دقیق این حرف این است که نظام سرمایه داری و کاپیتالیسم جهانی، همه ی این برنامه ها را طراحی و اجرا می کند و  کارآفرینان و تجار انحصار طلب کلمه ی اعدام را در دهان نخست وزیر گذاشته و از اسلام هم در این مسیر سوءاستفاده می کنند. »

نه تنها در این سخنان، بلکه در کتاب های اوجالان نیز، همواره با نکات و اظهارنظراتی روبرو می شویم که نشان می دهد اوجالان گذشته از آن که مدام در حال دامن زدن به اندیشه ی توطئه است، بلکه در عین حال در تحلیل های خود به شکل خودمحورانه عمل کرده و تلاش می کند نقش خود را برجسته سازد.

به این ترتیب اوجالان خود را به عنوان فردی معرفی می کند که حتی در چهاردیواری زندان هم همه ی توطئه های مخفیانه را کشف و خنثی می کند در جای دیگری نیز می گوید:« در حال حاضر مشغول دموکراتیزه کردن آناتولی و خاورمیانه هستم و با همه ی توان سازمانی و فلسفه ی خود، پ.ک.ک را آماده می کنم تا در این خصوص نقش خود را ایفا کند.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین