۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • پ.ک.ک ابزار آمریکا و غرب برای تداوم ناامن کردن منطقه و حفظ امنیت اسرائیل

پ.ک.ک ابزار آمریکا و غرب برای تداوم ناامن کردن منطقه و حفظ امنیت اسرائیل

  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰
  • ۲۳۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، عبدالقادر اوزکان، در مورد ایالات متحده در سوریه می نویسد:
در ابتدای هفته گذشته در خبری تحت عنوان «قدرت مخفی آمریکا تعداد بیشماری از غیرنظامیان را در سوریه به هلاکت رساند» به اختصار چنین آمده بود:

روزنامه نیویورک تایمز ساختار مخفی ایالات متحده به نام Talon Anvil را رمزگشایی کرد که باعث کشته شدن بسیاری از غیرنظامیان در سوریه شد. این گروه ضربت حملاتی را با اطلاعات تایید نشده سازمان تروریستی YPG انجام داد.

به طور خلاصه، در اخبار، یک سازمان مخفی که توسط ایالات متحده تشکیل شده و در سوریه منصوب شده بود، تقریباً بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سازمان تروریستی PKK/YPG دست به کشتار جمعی زد. این نیرویی است که توسط ایالات متحده ایجاد شده است که به عنوان نیروی ضربتی پ‌ک‌ک و گستره YPG آن در سوریه عمل می‌کند.

به طور خلاصه به نظر می رسد که؛ به منظور تقویت سازمان های تروریستی، ایالات متحده سازمانی ایجاد کرده است که بر اساس اطلاعاتی که این سازمان ها داده اند عمل می کند و بدون اینکه هیچ سرباز غیرنظامی را ترک کند، تیراندازی می کند. کسی نمی‌خواهد بپذیرد که دولتی به نام آمریکا چنین سازمانی را ایجاد کرده و آن را تحت فرمان سازمان‌های تروریستی قرار داده است.

با این حال، این روزنامه ای است که در ایالات متحده منتشر می شود و این خبر را می دهد. اگر می‌خواهیم درگیری‌ها در منطقه ما به‌ویژه ترکیه پایان یابد و از وجود سازمان‌های تروریستی پاک شود، ابتدا باید از فعالیت‌های آمریکا جلوگیری کرد. از این رو نباید فراموش کرد که آمریکا و ائتلاف صلیبی پشت سر کشورهای منطقه هستند که در مشکلات داخلی خود گم شده و از دیدن تهدیدهای خارجی مشابه جلوگیری می کنند.

زیرا کشورهای منطقه مشغول برخی سازمان های تروریستی هستند و از آمدن آنها به سمت آنها جلوگیری می شود. علاوه بر این، آنها از رسیدن به نقطه ای که از اسرائیل در مورد حملات و قتل عام علیه فلسطینیان پاسخگو باشند، جلوگیری می کنند.

همانطور که چندین بار در این ستون سعی کردم توجه را به آن جلب کنم، در گذشته انگلیس بود که تضمین می کرد که اسرائیل مانند خنجر به قلب منطقه ما زده شود.

در این مرحله، آمریکا نیز وظیفه حفاظت از امنیت اسرائیل را برعهده گرفته است که انگلیسی ها به عنوان خنجر به منطقه ما ضربه زدند. به طور خلاصه، فلسطینی هایی که در منطقه ما خانه دارند، خواه ایالات متحده باشد یا انگلیس، متأسفانه در این مقطع به پناهنده در سرزمین خود تبدیل شده اند.

با این حال، هیچ فایده ای فراتر از غفلت وجود ندارد که از اتحاد صلیبی-صهیونیستی انتظار داشته باشیم که آنها را دوباره به مالکان واقعی فلسطین تبدیل کند. زیرا هیچ بخش نامعلومی وجود ندارد که ائتلاف صلیبی و صهیونیستی اسلام و مسلمانان را به عنوان دشمن تعیین کرده باشد.

علاوه بر این، مشخص است که آنها از اعلام اینکه ناتو دقیقاً پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، اسلام و مسلمانان را به عنوان دشمن جدید معرفی کرده اند، ابایی نداشتند. علاوه بر این، نیازی نیست که صلیبیون به همه جهان اعلام کنند که اسلام و مسلمانان را دشمن معرفی کرده اند.

زیرا اگر دقت کنید حتی یک کشور مسلمان نماینده جهان اسلام در شورای امنیت سازمان ملل نیست. به این ترتیب، سازمان ملل متحد نمی تواند به نفع مسلمانان تصمیم بگیرد.

به طور خلاصه، دیگر نیازی به دلایل جدید برای اتحاد کشورهای مسلمان نیست. نهادها و سازمان‌هایی که بر جهان مسلط هستند، کاملاً در اختیار اتحاد صلیبی-صهیونیستی هستند. بنابراین، نیاز به ایجاد نظم جدیدی در جهان وجود دارد. راه این امر از طریق اتحاد مسلمانان است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین