۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک، پژاک و کنار گذاشتن مطالبات کردها!

  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
  • ۷۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: هر از چند گاهی از سوی گروه های پنهان تحت رهبری قندیل، اظهاراتی که بر مسئله کردی با جنبه منفی آن تأثیر می گذارد، بر عدم وجود و حتی ناپدید شدن مفهوم و ایده میهن پرستی و ناسیونالیسم کردی تأکید می کند. و همچنین ادعا می شود که این موضوع به گذشته های دور تبدیل شده و در حال حاضر هیچ سودی از آن ندارد، بلکه موضوعی مضر است.

آنچه مورد غفلت همه قرار نمی گیرد، حمایت هایی است که از سوی احزاب کردی و بین المللی از آنها انجام می شود، اما این موضوع را باید از نظر هدف و اینکه چه کسی این گونه ایده ها را هدایت می کند بررسی کرد و مهمتر از همه، آگاهی از چه چیزی است اتفاق می افتد و خواهد بود و کاملاً بیدار از جریان اوضاع است و این نتیجه را به دنبال دارد.

نباید فراموش کرد که ما کاملاً از تاریخ سقوط پ.ک.ک و هدف مورد نظر آنها برای کنار گذاشتن انواع مطالبات کردها آگاه هستیم، صرف نظر از میزان تلفاتی که بر آنها وارد خواهد شد، خواه این خسارات جدی باشد یا نباشد. بنابراین نباید موضوع را با چشم غیرمسلح گرفت.

پ.ک.ک و حامیان آن خطری هستند که مدتهاست کردها را تعقیب کرده اند و ناتوانی در مقابله با آن آتشفشان خسارات هنگفتی با پیامدهای نامطلوب به بار خواهد آورد و صاحبان تفکر ملی باید متحد شوند و به هم نزدیک شوند و نیروی کافی برای دفع خطرات متبلور در برابر موضوع تشکیل دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین