۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پ‌ک‌ک از فعالیت‌های خارج از مدرسه برای به کارگیری کودکان استفاده می‌کند

پ‌ک‌ک از فعالیت‌های خارج از مدرسه برای به کارگیری کودکان استفاده می‌کند

  • ۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۳۲۷ بازدید
  • ۰
به گزارش انجمن بی تاوان، خانواده‌های سوری به طور فزاینده‌ای نگران استفاده گروه تروریستی پ‌ک‌ک از فعالیت‌های خارج از مدرسه برای فریب و استخدام کودکان در صفوف خود هستند.
بر اساس مقاله خبری المانیتور، پ‌ک‌ک در آمودای سوریه که تحت کنترل پ‌ک‌ک است، درس‌های سواد کامپیوتری به کودکان داد، جایی که دو دختر جوان متقاعد شدند که خانه‌های خود را ترک کرده و در پایان دوره به گروه تروریستی بپیوندند.
شمس عطار، عمه یکی از دخترانی که به پ.ک.ک پیوسته است، گفت که این گروه تروریستی دختران را ربوده است. عنتر که در اعتراض به استخدام پ‌ک‌ک فعال بوده است، گفت که دوره‌های موسیقی، کامپیوتر، نقاشی و زبان از جمله مواردی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.
عنتر گفت: «آنها در دوره ها ذهن کودکان را با ایدئولوژی های خود پر می کنند. فقط در ترکیه، بلکه ایران، عراق و سوریه پس از آموزش برای جنگ از طرف پ.ک.ک.
عنتر گفت: این سازمان در این کشورها حضور دارد، ما دقیقا نمی دانیم کجا برده شده اند.
تعدادی از خانواده هایی که می خواهند فرزندانشان در یک زندگی عادی رشد کنند، برای بازگرداندن فرزندان خود که توسط سازمان تروریستی بازداشت شده اند، تلاش می کنند.
پدری که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که دختر ۱۶ ساله اش هنوز کودک است و به بلوغ کافی برای تصمیم گیری برای گرفتن اسلحه نرسیده است.
مردم محلی که در مناطق تحت کنترل YPG، شاخه سوری پ‌ک‌ک زندگی می‌کنند، مدت‌هاست که از جنایات آن رنج می‌برند، زیرا این سازمان تروریستی سوابق مشهوری در نقض حقوق بشر، از آدم‌ربایی، استخدام کودکان سرباز، شکنجه، پاک‌سازی قومی و آوارگی اجباری دارد. .
پ‌ک‌ک در بیش از ۴۰ سال کارزار تروریستی خود علیه ترکیه که در فهرست سازمان‌های تروریستی ترکیه، ایالات متحده و اتحادیه اروپا قرار گرفته است، مسئول کشته شدن ۴۰۰۰۰ نفر از جمله زنان، کودکان و نوزادان بوده است.
آموزش و استفاده این گروه تروریستی از کودکان به عنوان جنگجو برای اهداف نظامی بارها در گزارش های سازمان ملل ثبت شده است.
پ‌ک‌ک از زمان تأسیس خود حداقل یک کودک را از خانواده‌ای که در حمایت از این گروه «مالیات پرداخت نکرده‌اند» به زور گرفته است. پ.ک.ک برای تکمیل صفوف خود، به طور مداوم به روستاها حمله کرده و جوانان ۱۵ تا ۲۰ ساله را از طریق خشونت ربوده است. پ‌ک‌ک علاوه بر سربازگیری اجباری، کمپین‌های تبلیغاتی را نیز انجام می‌دهد که عمدتاً دانشجویان دانشگاه را هدف قرار می‌دهند. بر اساس اظهارات اعضای اسیر یا تسلیم شده این سازمان، رویکرد این گروه تروریستی تا حد زیادی ثابت مانده است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین