۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پیش بینی ۸۳۶ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان غربی

پیش بینی ۸۳۶ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان غربی

  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۳۰۹ بازدید
  • ۰

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اعلام کرد: برای برگزاری انتخابات در سه حوزه انتخابیه این استان در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸۳۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی علی رضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در گفت وگو با روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری دور دوم انتخابات در سه حوزه ارومیه، سلماس و میاندوآب ـ شاهین دژ و تکاب گفت: در این دور از انتخابات ۱۰ نامزد برای مشخص شدن پنج نماینده مردم استان رقابت خواهند کرد.
وی از تمهید مقدمات برای برگزاری دور دوم انتخابات در دهم اردیبهشت ماه خبر داد و بیان کرد: در این دوره از انتخابات دو نفر در حوزه انتخابیه ارومیه، دو نفر در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب و یک نفر در حوزه انتخابیه سلماس انتخاب خواهند شد.
وی افزود: تبلیغات این دوره از انتخابات از روز دوم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز نهم اردیبهشت ماه ادامه می باید و در نهایت از ساعت هشت صبح روز ۹ اردیبهشت تا ساعت هشت صبح روز دهم اردیبهشت ماه ممنوعیت تبلیغاتی اعمال خواهد شد و روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه نیز رای گیری در سه حوزه انتخابیه استان انجام می شود.
وی با اشاره به ساماندهی ۱۵ هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات اعم از اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و سایر عوامل دخیل در امر انتخابات اضافه کرد: شرایط برای برگزاری سالم و با شکوه انتخابات در این استان مهیا شده است.
رادفر همچنین گفت: در دور دوم انتخابات مردم تنها مجاز هستند در همان حوزه ای که در دور نخست رای داده اند، آرای خود را به صندوق ها بیندازند.
وی افزود: کسانی که در دور نخست رای نداده اند، می توانند در هر حوزه انتخابیه دور دوم رای دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه همه امکانات و اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است، گفت: این استان از هر لحاظ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم را دارد.
وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار کرد: زمینه های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده و تمامی نهادهای مسئول با کمک خود مردم تلاش کنند تا شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *