۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ارومیه به استانبول وصل شد/ ارومیه به وان و اریبل وصل می شود

ارومیه به استانبول وصل شد/ ارومیه به وان و اریبل وصل می شود

  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۳۹۰ بازدید
  • ۰

مدیر کل فروردگاه های استان آذربایجان غربی ضمن آنکه از پرواز ارومیه- استانبول دوبار در هفته خبر داد و گفت: پیگیر راه اندازی پرواز های مستقیم ارومیه- اربیل و ارومیه- وان هستیم.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی «کمال پرهیزگار» در اولین جلسه شورای حمل و نقل استان آذربایجان غربی در سال ۹۵ که جزئیات آن را روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بازسازی و توسعه ترمینال داخلی مسافربری فرودگاه ارومیه خبر داد و گفت: طرح بازسازی و توسعه ترمینال خارجی مسافربری فرودگاه ارومیه نیز در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه پرواز ارومیه- استانبول دوبار در هفته دایر است، افزود: پیگیر راه اندازی پرواز های مستقیم ارومیه- اربیل و ارومیه- وان هستیم.
مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: اطلاعات هواشناسی برای ۶۶ هزار کاربر در بخش کشاورزی ارسال می شود.
صادق ضیائیان ادامه داد: ۹۰۰ کاربر برای استفاده از اطلاعات هواشناسی در حوزه عمرانی و ساخت و ساز شناسایی شده است.
۹۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای راه آهن مراغه- ارومیه
نماینده مجری کل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت طرح ساخت راه آهن مراغه- ارومیه گزارش کلی ارائه داد و تصریح کرد: ایستگاه راه آهن نقده به زودی آماده بهره برداری خواهد بود و ۹۵۲ میلیاردریال برای تکمیل کل این پروژه ملی اعتبار مورد نیاز است.
محمدآقالار یادآور شد: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال برای طرح ملی ساخت راه آهن ارومیه – مراغه هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان نیز از آموزش کارشناسان کنترل کیفیت پروژه و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی خبر داد و گفت: ۵۰۰ پروژه توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان پشتیبانی و کنترل کیفیت شده است.
علیرضا سورچی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت و مهارتهای این شرکت، گفت: پیشنهاد می شود شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نظارت عالی و مرجعی برای آزمایشگاههای بخش خصوصی باشد./

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین