۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پ‌ک‌ک: آپو تنها قبله نرگس بود!

  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • ۲۱۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : نرگس آکشین در سال ۲۰۱۴ توسط پ.ک.ک ربوده شد و به کوهستان قندیل منتقل شد و در آنجا تحت شست و شوی مغزی قرار گرفت وبا کدسازمانی  “آرژین” مسلح شد.
ارژین کودک کردی بود که آرزوها و امیدهای بزرگی داشت اما پ ک ک سرنوشت او را تباه کرد و  به آرزوها و امیدهایش نرسید . پ.ک.ک او را ربود و به قتل رساند. پ.ک.ک مرگ او را پنهان کرد و بعد از شش سال تازه خبر کشته شدنش را اعلامکرد  اما پ ک ک در اعلامیه خود گفته است :که آرژین آرزوها و امیدهای زیادی نداشت تنها امید و قبله او  آپو بود. یک روز هم روی خود را از  آن قبله برنگرداند».
پ.ک.ک از بدو تأسیس خود به ربودن کودکان کرد در هر چهار بخش کردستان برای تأمین جنگجویان خود متکی بوده است.و هزاران خانواده را داغ دار کرده است و ان قدر بیر حم شده است که حتی حق ملاقات را نیز نمی دهد و هر خانواده ای که به قندیل رفته اند با بهانه های گوناگون انها برگردانده اند و اجازه نداده اند که انها فرزندان شان بعد از سالها حسرت ببینند ایا رفتار پ ک ک در کدامین رفتار انسانی می گنجد ؟خیلی از خانوادها در برابر پ ک ک پر کین و نفرت هستند زیرا ان قدر بی رحم هستند که احساسات یک مادر داغ دار را درک نمی کنند.
نرگس آکشین یک کودک کرد متولد مرسین ترکیه بود . در سال ۲۰۱۴، پ.ک.ک نرگس را ربوده و به کوه بردند و در آنجا مغز او را شستشو دادند و نام او را به آرژین تغییر دادند. همانطور که در عکس به وضوح مشاهده می کنید، ارژین هنوز کودک بود که در سال ۲۰۱۷ توسط پ ک ک  کشته در  منطقه بستا در حوالی  شهر شیرناک کشته شد.
پ.ک.ک روز شنبه سوم دسامبر ۲۰۲۲ پس از نزدیک به شش سال مرگ ارژین را اعلام کرد و گفت: رهبر آپو قبله ارژین بود، ارژین یک روز هم به آن قبله روی نکرد.
پ.ک.ک به یک چاله  سیاه برای کودکان کرد تبدیل شده و هزاران کودک کرد را از جلوی خانه یا مدرسه ربوده و پدر و مادر و خانواده آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و به قتل رسانده است. پ ک ک از کودکان کرد به عنوان سوخت برای جنگ ساختگی خود استفاده می کند، آنها را می رباید، به زور مسلح می کند و سپس انها را  به دست جنگجویان خود می کشد. از نظر پ.ک.ک تا این بچه ها  برای آپو خودشو نکشه لایق آپو نمیشه!!.
زیرا شست شویی مغزی در پ ک ک بطور سیستماتیک در جریا ن است و یک انسان عادی در مرور زمان نسبت به همنوعان ،خانواده،والدین ….بدبین می شود وپ ک ک با برگزاری اوموزشهای ایدئولوژیک مخرب ذهن انها را شستشو می دهد وانها همانند ربات احیا می کند که این روند به حدی می رسد که عضوها وبخصوص دختران  رهبر پ ک ک “عبدالاه اوجالان “را پرستش می کنند زیرا قدرت ادراک از عضوها گرفته می شود وبا کنترل محیط فیزیکی ،ذهن انها را در انزوا قرار می دهند وهر چه که رهبر بگوید ان صحیح است زیرا دسترسی عضوها به منابع اطلاعات عمومی قطع می شود ونمیگذارند که عضوها خود با اگاهی خود حقیقتها را پی ببرند و همین علت عضو تنها را ه نجات را در پرستش رهبری می بینند   و گاهی در غیاب به اوجالان نامه می نویسند واز چیزهای غیر منطقی بحث می کنند وتعادل روحی وروانی انها بهم می ریزد و نمی توانند منطقی فکر و تصمیم بگیرند. و حال در می یابیم که پ ک ک با نوشتن اعلامیه در باره کشته شدگان از چیزهای غیر منطقی بحث می کند و کشتن فرزندان کرد را به حالت عادی تبدیل کرده است وهر روز  چندین کشته را اعلام می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *