۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پژاک ۶ قاچاقچی را ربود

  • ۷ فروردین ۱۳۹۹
  • ۳۰۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان و به نقل از منابع محلی، ۵ روز پیش ۶ نفر از اهالی منطقه که به قاچاق کالا مشغول هستند، به قصد رفتن به روستای مرزی گلیشه در کشور ترکیه، منزل را ترک کرده و پس از گذشست چند روز، هیچ خبری از آنها نیست. البته این اظهارات اولیه‌ی خانواده‌ی این افراد بود که بنا به اظهارات همین منبع، بعدها مشخص شد که این افراد را اعضای مسلح پژاک در نقطه‌ی صفر مرزی ربوده‌اند و خواستار پرداخت مبالغ هنگفت به منظور آزاد کردنشان شده‌اند.

اسامی این ۶ تن عبارت است از: فاخر و شاکر شینودکان فرزند احمد اهل روستای “گسیان” ، آدم گردی‌پور فرزند مصطفی ساکن روستای “شیخ زرد” و خبات فرزند موسی ساکن روستای “دیزج” مرگور.فرشاد فرزند مالک.احمد فرزند عثمان
بنا به اظهارات ساکنین محلی، این کولبران کُرد روز یکشنبه به منظور انتقال کالای قاچاق به روستای گلیشه ترکیه رفته بودند که اکنون مشخص شده پژاک آنها را ربوده و در ازای آزاد کردنشان، از خانوادهای آنها، مبالغ هنگفت طلب کرده و گفته اگر این مبالغ پرداخت نشود، این افراد کشته خواهند شد.

بنا به اظهارات یکی از اهالی منطقه که از دوستان نزدیک فاخر است و نخواسته اسمش فاش شود گفته که نامبرده چند سالی است که با اعضای پژاک سر ناسازگاری دارد و به آنها باج نمی‌دهد، لذا از سال گذشته وی را تهدید کرده‌اند که در صورت تداوم این رفتار و نپرداختن مبلغ خواسته شده، کشته خواهد شد.

موضوعات مرتبط: خبر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین