۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پژاک چوبدستی پ ک ک است

  • ۴ آذر ۱۳۹۲
  • ۱۷۶ بازدید
  • ۰

احزاب و اپوزسیون کُردی از بدو تاسیس پژاک ، این فرقه ی کردستیز را غیر ایرانی خوانده و فعالیت های پژاک را همسو با سیاست های فرقه ی پ ک ک عنوان می کنند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :عبدالله حسن زاده سرکرده‌ی سابق حزب دمکرات کردستان در خصوص پژاک و موضع‌گیری آن در قبال ایران گفت:«این یک حقیقت انکارناپذیر است که پژاک بخشی از پ‌ک‌ک است و خط مشی آنرا دنبال می‌کند. دلیل آشکار برای اثبات این ادعا نیز اینست که بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که موضع پژاک علیه ایران، طبق آنچه پ‌ک‌ک برای آن مشخص می‌کند، آشکار می‌شود. لذا در مقطعی از زمان و طبق خواسته‌های پ‌ک‌ک، پژاک موضعی کاملاً علیه ایران دارد و از سرنگونی رژیم می‌گوید و برعکس در زمان و دوره‌یی دیگر و البته بازهم طبق خواست و دستور پ‌ک‌ک، از مذاکره و صلح و آشتی می‌گوید که در چنین حالتی، متوجه چرخشی ۱۸۰ درجه در موضع پژاک هستیم. پس پژاک همان چوبدستی پ‌ک‌ک است.»

گفتنی است پژاک از همان روزهای آغازین، کومله و دمکرات را کومله‌ها و دمکرات‌ها خواند و بعضاً‌ هم سرکرده‌ی آن (عبدالرحمن حاجی احمدی) که خود اخراجی حزب دمکرات است، این احزاب را تکه حزب عنوان کرده است. در مقابل، این احزاب هم که به قول پژاک، احزاب منحله و اردوگاه‌نشین هستند؛ پژاک را فرقه‌یی بی‌هویت، غیرایرانی و تروریست عنوان می‌کنند که رسالت میلیتاریزه وتروریزه کردن مناطق کُردنشین ایران را عهده‌دار شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *