۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک پس از توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی

پژاک پس از توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی

  • ۲۴ تیر ۱۳۹۴
  • ۲۸۳ بازدید
  • ۰

بهبود روابط دیپلماتیک ایران با کشورهای غربی سرکرده های تروریستی همانند عبدالرحمن حاجی احمدی را دچار ترس و وحشت کرده و بیم آن دارند کشورهای اروپایی بنا به درخواست مقامات ایرانی این افراد را به جرم تروریست دستگیر و تحویل مراجع قانونی و قضایی دهند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : توافق جمهوری اسلامی ایران با قدرت های جهانی در مذاکرات هسته ای ،گروه های معاند و ضد انقلاب همانند پژاک را در بلاتکلیفی و در مسیر ایزوله شدن قرار داد.
کشورهای اروپایی تا به دیروز با حمایت های همه جانبه از تروریست های پژاک و سایر گروه های معاند بدنبال تضعیف و تخریب جمهوری اسلامی ایران بودند ، ولی با بهبود روابط دیپلماتیک ایران با قدرت های جهانی برگ تازه ای از دپیلماسی در جهان بوجود آمده و شرایط را برای احزاب ضد انقلاب نسبت به قبل بسیار تغییر داده است.
کشورهای اروپایی برای ادامه ی همکاری های سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی با جمهوری اسلامی ایران یقینا رویکرد خود را با احزاب و اپوزسیون تغییر می دهند.
کشورهای اروپایی برای دست یابی به منافع اقتصادی تمایل بسیاری برای سرمایه گذاری در ایران داشته و بهبود دیپلماسی با ایران زمینه ساز این همکاری ها بوده ، بنابراین حمایت دول غربی از گروهک های تروریستی همانند پژاک می تواند زمینه ساز عدم همکاری ها در تمامی حوزه ها باشد.
بهبود روابط دیپلماتیک ایران با کشورهای غربی سرکرده های تروریستی همانند عبدالرحمن حاجی احمدی که تا به دیروز با حمایت های اروپائیان بر علیه ایران جولان می دادند ، منبعد توان یاوه گویی را نخواهند داشت .
سران این احزاب اکنون از این بیم دارند که کشورهای اروپایی بنا به درخواست مقامات سیاسی ایران آنان را به جرم تروریست، دستگیر و تحویل جمهوری اسلامی ایران دهند، بنابراین ترس و وحشت تمام وجود سرگرده های احزاب را گرفته و تا بدین لحظه سکوت کرده و اظهارنظری در خصوص مذاکرات نداشته اند.
برداشته شدن تحریم های ایران و بهبود معیشت و اقتصاد مردم نگرانی و شکست احزاب و پژاک محسوب می گردد .
در زمان تحریم ها و رکود اقتصادی در کشور پژاک همیشه با صدور بیانیه ها و اطلاعیه های بدنبال سوءاستفاده از وضعیت نا به سامان اقتصاد ایران بوده و با تشویش اذهان عمومی اهداف تروریستی خود را در جامعه عملی می نمود ولی اکنون با برداشته شدن تحریم ها شرایط برای یاوه گویی و فرافکنی مساعد نبوده و کمتر کسی فریب شعارهای ناسیونالیستی و احساسی آنها را می خورد .
احزابی همچون پژاک دیگر از حمایت های مردمی و قدرت های جهانی برخوردار نبوده و به زودی متلاشی خواهند شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین