۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پژاک و حقوق شهروندی

  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲
  • ۱۰۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پژاک که از همان آغاز کار تاکنون با قتل و شکنجه کردها به حیات نامبارکش ادامه می دهد همانند قاشق نشسته خود را وسط هر آشی می اندازد تا شاید کسی آن را تحویل بگیرد. اما هر بار که پیش می رود با درهای بسته و بن بست مواجه می گردد.

فرقه تروریستی پژاک برای انحراف افکار عمومی از وضعیت بحرانی اش و مزدوری برای پ.ک.ک می خواهد خود را نخود هر آشی معرفی کند. این فرقه در بیانیه های خود از دولت ایران می خواهد تا درباره حقوق مردم ایران با آن مذاکره کند! واقعا توهم محض است!

پژاک آنقدر ذلیل و منزوی است که حتی گروهک های تروریستی دیگر نیز مانند کومله و دموکرات نیز آن را طرد کرده و غیر ایرانی می دانند. این فرقه با مطرح کردن این گونه موضوعات سعی می کند خود را فعال نشان دهد در حالی که سخت در انفعال قرار دارد و پس از شکست سنگین کوه جاسوسان هنوز در غارها مخفی شده است.

پژاک یک فرقه غیر ایرانی است و می تواند ادعاهای خود را با دولت ترکیه مطرح کند چون همانند پ.ک.ک محصول استخبارات ترکیه است.

اگر پژاک به حقوق شهروندی اعتقاد دارد چرا به زور از مردم پول می گیرد؟ چرا حاجی احمدی را برای دادگاهی بر اساس حقوق شهروندی معرفی نمی کند؟ چرا مردم بی گناه را به قتل می رساند؟ چرا کودک را به اجبار به خدمت می گیرد؟!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین