۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک مردم کردستان ایران را جاش خواند!

پژاک مردم کردستان ایران را جاش خواند!

  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲۹۵ بازدید
  • ۰

پژاک هم وطنان کُرد شاغل در ارکان های دولتی و نظامی را جاش نامیده و برای مقابله با اراده و خواست مردم کُرد خط مقاومت را پادزهر سلول سرطانی جاش و بسیج در کردستان اعلام کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : وفاداری و علاقه مندی مردم کردستان ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه از مهم ترین مشکلات گروه های معاند نظیر پژاک محسوب می گردد، اشتغال مردم کُرد در نهادها و ادارات دولتی و همچنین سپاه پاسداران با سیاست های فاشیسم پژاک سازگار نبوده و چنین افرادی را خائن به مردم کردستان می داند و در بدو تاسیس فرقه برای مقابله با آنها توانست تعدادی از هم وطنان کُرد را به شهادت برساند.
با افشای ماهیت تروریست ها ، بصیرت و آگاهی مردم ارتقاء یافته و دیگر کمتر کسی با پژاک در این زمینه همکاری می نماید و از طرفی قدرت و توان پژاک نسبت به سال های تاسیس کاهش یافته و خود مردم منطقه به محض رویت تروریست ها در خاک ایران گزارشات را به نهادهای ذیربط اعلام می نمایند و همکاری اطلاعاتی مردم نیز نکته قوت در برقراری امنیت و آرامش در منطقه محسوب می شود.
پژاک در رابط با همین موضوع به تازگی اطلاعیه ی را صادر کرده و خط مقاومت را پادزهر سلول سرطانی جاش و بسیج در کردستان عنوان کرده است.
پژاک در این اطلاعیه حضور هم وطنان کرد در ارکان های دولتی و نظامی را سیاست جمهوری اسلامی ایران در نهادینه سازی و عادی سازی خیانت در جامعه و تخریب ساختار اجتماعی کردستان اعلام می دارد.
در این اطلاعیه که ضعف و ناتوانی کاملا مملوس و مشهود می باشد ، با توهین و اهانت به مردم کردستان ایران و بکارگیری کلمه سخیف ” جاش” بدنبال توجیح ضعف و ناکارآمدی ها خود می باشد.
پژاک علاقه زیادی دارد که مردم کردستان اعم از زن و مرد در کوه های و دره های قندیل در بدترین شرایط و بدون امکانات رفاهی تحت فرمان آنان بوده و با اخاذی و یاغی گری زندگی نمایند و از لحاظ ایدئولوژِ ی و مبانی فکری این رفتار خیانت نبوده اما کسب روزی حلال و زندگی آرام در کانون خانواده و بهره مندی از امکانات رفاهی خیانت محسوب می گردد!!!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین