۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پژاک به دروغگویی و اغراق متوسل شد

  • ۱۱ آبان ۱۳۹۲
  • ۱۹۰ بازدید
  • ۰

گروهک بی تحرک و گوشه گیر پژاک با توسل به دروغ پردازی و اغراق تلاش می کند خود را در میان افکار عمومی فرقه ی فعال و با تحرک نشان دهد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : دورغگویی و سیاه نمایی از شاخصه های گروهک تروریستی پژاک محسوب می شود. پژاک در پی قهرمان سازی فرقه ی گوشه گیر و بی تحرک خود و همچنین اعلام موجودیت در افکار عمومی ،توسط رسانه ها و فضای مجازی با دروغگویی و اعلام اخباری کذب اوضاع نابسامان خود را ساماندهی می کند.
رسانه های تروریستی وابسته پژاک در خصوص حمله تروریستی این فرقه به تعدادی از سربازان سپاه در شهرستان ماکو چنان شور و شوقی از خود نشان می دهند که ماهیت خونریزی و وحشی صفتی آنان را هویدا می سازد .
این رسانه ها به نقل از ه.ر.ک.(نیروهای آزادی کردستان) – شاخه مسلح تروریستی پژاک – اعلام کردند که در پاسخ به اعدام حبیب الله گلپری پور عضو اعدامی پژاک آنها ۵ پاسدار را کشته و تعداد زیادی را نیز زخمی کرده اند. پژاک در شرایطی مدعی می گردد که ۵ تن از پاسداران را کشته است ، که حمید احمدیان فرماندار ماکو با اعلام این خبر اذعان داشت : درگیری در منطقه آغگل ماکو اتفاق افتاده است که در اثر آن یک نظامی کشورمان به درجه رفیع شهادت رسیده است و دو نفر دیگر به صورت سطحی مجروح گردیدند. همچنین گزارشات مردمی از منطقه ماکو حاکی از آن است تعدادی از سربازان سپاه در آغگل بورالان(دامبات) در کمین فرقه تروریستی پژاک افتاده و با نامردی به آنها حمله کرده اند. این حرکت با مقاومت سربازان مواجه شده اما یک سرباز اهل شوط بر اثر گلوله تروریست ها جان خود را از دست داده است.
پژاک با دروغ پردازی و شعار های تو خالی حمایت خود را از کسانی که تا به دیروز آنان را از اعضای پژاک نداسته و پژاکی بودن افراد اعدامی را انکار می کرد ،ولی امروزه برای ایجاد تنش و نا امنی این دو فرد اعدامی را از اعضای پژاک خوانده و شرایط را به نفع خود پیش می ببرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین