۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • پول مالیات دهندگان ایالات متحده به تروریست های پ.ک.ک سرازیر می شود

پول مالیات دهندگان ایالات متحده به تروریست های پ.ک.ک سرازیر می شود

  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱
  • ۲۰۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : تمام پولی که به این گروه های تروریستی می رسد از جیب مالیات دهندگان آمریکایی خارج می شود و دولت آنها با این داستان که پ.ک.ک/YPG مبارزان آزادی هستند که از حقوق کردها و نیروهای سکولار در حال مبارزه با داعش هستند، آنها را به دست می آورد.
تروریست های پ ک ک چندی پیش با حضور غیرنظامیان به یک پاسگاه پلیس در استان مرسین در جنوب ترکیه حمله مسلحانه کردند.

مقاومت یک افسر پلیس که تنها به یک تپانچه مسلح بود و در درگیری کشته شد، در برابر تروریست های به شدت مسلح مانع از یک قتل عام بزرگ شد. زیرا همانطور که در تصاویر دوربین های امنیتی به وضوح مشاهده می شود، اگر تروریست ها متوقف نمی شدند، بمبی را در داخل ساختمان منفجر می کردند.

گروه تروریستی پ.ک.ک که مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت، اعلام کرد که این اقدام را در تلافی عملیات ترکیه انجام داده است.

سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه نیز تایید کرد که تروریست‌هایی که این حمله را انجام داده‌اند از منبج در شمال سوریه خارج شده و با یک پاراموتور از مرز عبور کرده و به سمت طرسوس در استان مرسین در جنوب ترکیه رفتند و تا عصر منتظر انجام حمله بودند.

سویلو که این حمله را “مبتنی بر آمریکا” خواند، تاکید کرد: “من بارها و بارها می گویم.”

من شش سال است که در وزارت کشور هستم، این اولین بار است که چیزی از ما توسط ایالات متحده خواسته می شود. آنها گفتند: «ما شماره سریال اسلحه هایی را که دیروز وارد عمل شدند از اداره کل امنیت و واحدهای اطلاعاتی خود می خواهیم. چرا پرسیدند؟» سویلو گفت. سازمان اطلاعات ما هم جواب خیلی خوبی به آنها داد: «شما ابتدا شماره سریال اسلحه‌هایی را که برای پ‌ک‌ک فرستاده‌اید برای ما بفرستید، سپس ما برایتان ارسال می‌کنیم».

حرف سویلو اصلا اغراق آمیز نیست. اگرچه ایالات متحده آن را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت می شناسد، اما واشنگتن رسماً پول و کامیون های تسلیحاتی را در اختیار گروه وابسته به PKK، PYD، و شاخه مسلح آن، YPG، در شمال سوریه قرار می دهد.

آمریکا حتی به این تروریست‌ها که در کنار سربازان آمریکایی گشت‌زنی می‌کنند و به دلار حقوق می‌گیرند، مدال می‌دهد و تا آنجا پیش می‌رود که در هنگام مرگ آنها پیام تسلیت رسمی در مراسم تشییع آنها صادر می‌کنند.

حدس زدن اینکه وزیر سویلو اطلاعات دیگری نیز دارد دشوار نیست. با این حال، حتی داده های منبع باز به وضوح به ما نشان می دهد که ایالات متحده در این حمله شنیع به غیرنظامیان در ترکیه، متحد خود در ناتو، نقش داشته است.

“باند هیتمن”
بله، تمام پولی که به این گروه های تروریستی می رود از جیب مالیات دهندگان آمریکایی خارج می شود. و دولت آنها با این داستان که PKK/YPG “جنگجویان آزادی مدافع حقوق کردها و نیروهای سکولار هستند که علیه داعش می جنگند” آنها را جذب می کند.

در اینجا، رفاه شهروندان آمریکایی به سمت این “باند قاتل” سرازیر می شود که حملات تروریستی را در ترکیه انجام می دهد و قاچاق و اخاذی مواد مخدر، افراد و سلاح ها را در خاورمیانه و اروپا در انحصار خود درآورده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین