۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پول‌های کثیف پژاک از کجا تامین می شود؟

  • ۱ اسفند ۱۴۰۲
  • ۸۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی‌تاوان: زندگی هرگز بدون هزینه نبوده ونیست. هر فرد در طول شبانه روز هر قدر هم تلاش کند مبلغی را خرج نکند باز هم هر چند ناچیز بایستی پوای را در قبال خدماتی به دیگران پرداخت کند. این موضع در سطح گسترده تر مهم تر می گردد.

پژاک دختران زیباروی را برای روسپیگری می فروشد
فرقه تروریستی پ ک ک و زیرشاخه هایش نیازمند مبالغ کلان هستند تا بتوانند خود را تامین کنند. این فرقه ها در مجموع حدود چهار هزار عضو دارند. هر یک از این اعضا در کوهستان ها هر روز نیازمند غذا، پوشاک برای خود، اسلحه، مهمات، بمب، نارنجک برای کشتن مردم هستند. از طرف دیگر مراسم و کنفرانس های این فرقه ها پایان ندارد چون برای تبلیغ خود نیازمند آن هستند. هزینه اعضای مستقر در ارووپا و عیاشی آنها نیز بر دوش این فرقه است. علاوه بر آن چندین شبکه تلویزیونی و رادیویی با مجوز کشورهای اروپایی مدعی دموکراسی و مبازره با تروریسم نیز هر روز هزاران دلار خرج دارد.

قاچاق مواد مخدر یکی از حرفه های اصلی پژاک است
اعضای این فرقه های تروریستی همیشه به صورت روزمره این جملات را می شنوند : آنچه داریم کمک های مردمی هستند.
این در حالی است که مردم به ویژه در مناطق روستایی خود نیازمند کمک هستند و از همه مهم تر خود این مردم قربانیان اخاذی تروریست ها هستند و حتی اگر از نظر مالی تامین باشند نیز حاضر به تن دادن یه این خفت یعنی کمک به تروریست ها نیستند.

پژاک با واحد گمرک از مردم اخاذی می کند
زمانی که عضو این فرقه بودم شاید من نیز اوایل این اراجیف را باور می کردم اما بعدا که مدتی در واحد گمرک یا به عبارت بهتر در واحد اخاذی از قاچاقچیان و مردم بودم متوجه شدم منظور از کمک مردمی چیست.

منابع اصلی مالی این فرقه عبارتند از :
۱-کمک آمریکا و به ویژه اسرائیل با هدف ضربه زدن به ایران از طریق ناامن کردن مرزهای غربی این کشور. گاهی این کمک به صورت آموزش رایگان اعضای این فرقه در پایگاههای نظامی آمریکا و اسرائیل می باشد. سیمون هرش روزنامه نگار آمریکایی در این زمینه گزارشی نیز ارائه کرده است.

۲-مهم ترین و بزرگترین منبع مالی این فرقه ها ترانزیت مواد مخدر می باشد. گزارشات سالانه پلیس بین الملل(اینتر پل) نشان می دهد ۸۰ درصد ترانزیت و پخش مواد مخدر اروپا توسط پ ک ک و پژاک صورت می گیرد. کلود کوواسی روزنامه نگار سوئیسی در این زمینه گزارش مستندی آماده کرده بود اما قبل از انتشار آن در رختخواب خود به قتل رسید.

۳-قاچاق انسان و روسپیگیری نیز از مهم ترین منابع مالی این فرقه هاست. سرکرده های این فرقه با انتخاب دختران زیبارور آنها را هم مورد تجاوز قرار می دهند و هم برای روسپیگری روانه اروپا می کنند. این همان زندگی رویایی اروپایی است که پژاک به دختران فرشباف روستایی وعده داده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین