۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پدر یک گریلا : جانم از سوی پ.ک.ک در خطر است

  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱
  • ۳۶۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پدر یک عضو گروه تروریستی پ‌ک‌ک که از سلیمانیه به قندیل رفته بود، اکنون از پ‌ک‌ک می‌خواهد که به پسرش اجازه بازگشت بدهد.چرا که مطمئن نیست پسرش هنوز زنده است یا مرده است.

م.ا، پدر یک عنصر پ.ک.ک، به دلیل تهدید پ.ک.ک جرأت نمی کند نام خود را بگوید و عکسش را بفرستد، پسرش ب، در ۱۷ سالگی هنگام ربوده شدن از سلیمانیه به رانیا برده شد. مادرش هم اکنون در وضعیت روانی ناپایدار و پدرش در شرایط روحی سخت و سرکوبگر است.

م.ا، پدر این عضو پ.ک.ک گفت: هفت سال است پسرم را برده اند، نه صدایش را شنیده و نه ندیده ام، پسرم حدود ۱۸ ساله بود که بدون اطلاع ما به پ.ک.ک پیوست. صبح رفتم ترکیه، آن شب پسرم به مادرش گفت که می خواهد دوش بگیرد و با دوستانش برود بیرون.

پسرم در سال ۲۰۱۶ به پ‌ک‌ک پیوست. حالا من هر روز فریاد می‌زنم و با پ‌ک‌ک تماس می‌گیرم و می‌گویم لطفا پسرم را ببینم. آنها به من اجازه نمی‌دهند. آیا این کار را کردی؟ کسی را نکشته او چه کرده که من او را نبینم؟»

من تلفن همراهم را به پ ک ک در سلیمانیه دادم و گفتم با این تلفن با من تماس بگیرند. گفتم گوشیم را بردارند و برایم عکس بگیرند یا فیلم بگیرند، اما این کار را نکردند، حقیقت را از من پنهان می کنند، مادرش بیمار روانی است. او پسر خود من است و من او را با دستان خود بزرگ کرده ام، چگونه پدر پسر خود را نبیند؟

“پسرم را از سلیمانیه به رانیا و از آنجا به قندیل بردند. حالا ای کاش او می توانست پیش ما برگردد. لطفا به ما کمک کنید. ما در وضعیت روحی بدی هستیم اگر او بخواهد از صفوف پ.ک.ک خارج شود، پ ک ک این کار را می کند. خود او را نابود کنید، سپس بگویید در یک نبرد کشته شده است، به این معنی که آنها شروع به کشتن چریک ها کرده اند،به ویژه آنهایی که در اقلیم قصد بازگشت به خانواده های خود را دارند.

پ‌ک‌ک در گذشته چندین جوان از سیدصادق و شارباژیر را کشته است زیرا می‌دانستند با تلفن همراه با خانواده‌هایشان تماس می‌گیرند. آنها خانواده‌های اعضا را تهدید می‌کنند و ممکن است آنها را بکشند. جان خانواده ها از سوی پ‌ک‌ک در خطر است.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *