۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پای کُردها به هرجا برسد، پ.ک.ک آن را قطع می کند

  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱
  • ۲۲۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : هر جا که پ.ک.ک پا به آنجا بگذارد، پای بعدی پای ژاندارمری ترکیه یا اطلاعات بعث سوریه یا حشد شعبی عراق خواهد بود. چون اگر پای کرد به آنجا برود پ.ک.ک قطعش می کند!

هر منطقه و قلمرو کردها که پ.ک.ک در آن قرار داشته باشد، آن سرزمین کاملاً اشغال شده است. متجاوزان کردستان آرام و بدون خطر حرکت می کنند. مهاجمان ابتدا پ.ک.ک را به مناطقی که می خواهند اشغال کنند می فرستند، سپس ارتش اشغالگر جای آنها را می گیرد، در هرجا، پ.ک.ک مانع اصلی هر موضوعی است که به کردها مربوط می شود.

در سوریه، سخنگوی پ‌ک‌ک با افتخار در کانال خود می‌گوید: «ما به عنوان پ‌ک‌ک اجازه ندادیم طرح آمریکا برای پیوند شمال سوریه به اقلیم کردستان به نتیجه برسد.» پ‌ک‌ک بیشتر از ارتش سوریه به بشار اسد خدمت کرد. تمام شهرهای عربی را از داعش پاکسازی کرد و بسیاری از فرزندان کرد را قربانی کرد، اما آنها را بدون قید و شرط به ارتش سوریه تحویل داد و اجازه بازگشت ارتش روژ به سوریه و داشتن منطقه صلح بر فراز عفرین، سر کین و چندین منطقه دیگر به ترکیه را نداد.

در ترکیه که پ‌ک‌ک می‌جنگد، مدت‌هاست که آنجا نبوده‌اند، هیچ فعالیتی در آنجا وجود ندارد، جز آسیب به کردهای ترکیه، کاری نکرده‌اند. ترکیه چندین نماینده کرد مخالف ظلم کردها را به دلیل ارتباط با پ.ک.ک بازداشت کرده است، اگر پ.ک.ک نبود HDP دومین حزب بزرگ ترکیه بود.

در عراق، تنها بخش آزاد و نیمه مستقل، پ.ک.ک بزرگترین میدان جنگ را برپا کرده است، بهانه به همسایگان برای حمله به اقلیم، فروش جنگ به همه نیروهای کرد، ربودن کودکان، غارت روستاها و ورود به شهرها و تخریب آنها. در جاده‌های غیرنظامیان مین و بمب می‌گذارد، پیشمرگه‌ها را می‌کشد، زیر هر پرچمی به جز پرچم کردها می‌جنگد، به هر دولتی احترام می‌گذارد و به تصمیمات آن پایبند است، به جز دولت اقلیم کردستان و منافه کردها.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *