۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • وفادری مردم فهیم کُردستان به انقلاب اسلامی در راهپیمای ۲۲ بهمن

وفادری مردم فهیم کُردستان به انقلاب اسلامی در راهپیمای ۲۲ بهمن

  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
  • ۳۲۰ بازدید
  • ۰

حضور پر شور مردم فهیم و انقلابی کُرد در یوم الله ۲۲ بهمن به عدم اعتبار و به بی هویتی احزاب و گروهک های تروریستی افزود.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : غیرت و شرف در سرشت مردان و زنان ایرانی بوده ، و در دفاع از خاک میهن حاضرند جان خود را فدا نمایند. از آغاز انقلاب شکوه مند اسلامی ایران ملت ایران همیشه در تمام صحنه ها حاضر بوده و وفاداری خود را به انقلاب و ولایت فقیه به اثبات رسانده اند.دفاع از مرزهای ایران اسلامی توسط اقوام ایرانی از بارزترین نشانه های وفاداری اقوام ایرانی از انقلاب و رهبری می باشد.
امسال یوم الله ۲۲ بهمن ماه به دلیل مذاکراه ی قدرت های جهانی (۱+۵) با ایران و گسترش تروریسم و افراطی گرای در کشورهای همسایه از حساسیت بیشتری برخوردار بوده، و سوء استفاده و تبلیغات گسترده ی رسانه های ضد انقلاب بر علیه جمهوری اسلامی ایران غیرت ملت ایران را به جوش آورده بود.
حضور پر شور و حداکثری تمام اقوام ایرانی در راهپیمای ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ نشان از عشق و علاقه ی ملت ایران به انقلاب اسلامی و رهبری بوده و بار دیگر احزاب ضد انقلاب و اپوزسیون شکست سنکینی را متحمل شده اند.
گروهک های تروریستی و احزاب کُردی همچون پژاک ،کومله ،دمکرات و … که مدتی است با تبلیغات های کذاب بدنبال تشویش اذهان عمومی بوده ، و با تخریب جمهوری اسلامی ایران در پی آن بودند که مانع از حضور مردم کُرد در این راهپیمای شوند، ولی همانند سنوات گذشته مردمان با شعور و غیرتمند کُرد با حضور حداکثری خود مشتی محکم بر یاوه گویی های احزاب و گروهک های تروریستی زده اند. شهرهای کردنشین در ۲۲ بهمن امسال همانند سال های گذشته مملو از مردان و زنانی بود که از عمق وجود عشق خود را نسبت به میهن ،انقلاب و رهبری را به گوش استبکار جهانی و گروهک های تروریستی رسانند.
رشادت های ۸ سال دفاع مقدس و در حال حاضر دفاع از مرزهای ایران در برابر تجاوز بیگانه گان توسط مردمان با غیرت کُرد نشان از وفاداری و ارداتمندی آنان را به انقلاب و رهبری می باشد ، و شایعه پراکنی و دروغ گویی آنان هیچ گونه تاثیری در غیرت و شرافت آنان نداشته و نخواهد داشت چرا که مردم کردستان ایران فهیم تر از آنچه که هستند فکر می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین