۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وظیفه پ.ک.ک جلوگیری از تشکیل دولت کردی است

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
  • ۲۸۶ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، سوزدار اوستا، عضو شورای ریاست عمومی KCK، در بیانیه‌ای که در وب‌سایت پ.ک.ک منتشر شد، از پیروزی پ‌ک‌ک و دشمنی حزب دمکرات کردستان عراق در رویاهای توخالی صحبت می‌کند.
پ‌ک‌ک در وضعیت بدی قرار دارد، روز به روز موقعیت‌های خود را از دست می‌دهد و سیاست چند ساله‌ای که بر اساس دروغ ساخته شده بود، آرام آرام آشکار می‌شود. از این رو برخی از افراد در صفوف پ.ک.ک وضعیت موجود را می بینند و به نوعی صدای خود را بلند می کنند، آنهایی که صدای خود را بلند می کنند یا توسط پ.ک.ک کشته می شوند یا از طریق نهادهای دولتی ترکیه، پ.ک.ک آنها را می کشد و به خونی که با خود دارند می کشند. آنها درگیر سیاست هستند.
پ.ک.ک باید دلیلی برای شکست خود بیابد.دلیلش سیاست ملی کردستان و پ.د.ک و بارزانی است.
سوزدار اوستا در بیانیه خود می گوید: «قطعا اگر نقش حزب دمکرات کردستان نبود، ارتش ترکیه نمی توانست این سطح از تهاجم به اقلیم کردستان را انجام دهد. پایگاه محلی این حملات PDK است. امسال حزب دمکرات کردستان به وضوح نشان داد که خیانت می کند. خانواده بارزانی نشان دادند که شریک ترک ها هستند. این موضع PDK است و این یک انتخاب آگاهانه است. حزب دمکرات کردستان با ایجاد کرد آزاد، حفاظت از کردستان، حفاظت از دستاوردهای کردها و تحقق وحدت ملی مشکلی ندارد. در برابر همه اینها او در کنار ظلم و ستم ترکیه موضع گرفته است. او با این موضع خود با کردها دشمنی کرده است.»
اکنون هر روز رسانه های پ.ک.ک این اظهارات بی معنی و توخالی را از زبان مسئولان پ.ک.ک منتشر می کنند.
پ.ک.ک سیاست خود را بر اساس این دروغ ها بنا کرده است و تا زمانی که بتواند ادامه می دهد. پ ک ک پای دولت ترکیه در اقلیم کردستان است. معروف است که در چارچوب طرحی از سوی دولت ترکیه، پ.ک.ک اکثر جنگجویان خود را از ترکیه خارج و به عراق فرستاد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین