۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

واقعیت های عریان در گروهک تروریستی پژاک

  • ۵ بهمن ۱۴۰۰
  • ۳۳۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : پژاک از ابتدای تاسیسش در انحراف بوده و تا به امروز هم در راه انحراف است . چرا که قدرت بازسازی را ندارد. پژاک همیشه از خارج هدایت می شود ودر راستای منافع دیگران کار می کند.پژاک دست نشانده  پ ک ک و بر طبق فلسفه کمونیسم بنا شده است. کمونیسم ها به غیر از خود و ایدئولوژی شان به هیچ یک از اعتقادات و تفکرات جداگانه ارزش قائل نیستد و ذاتا تمامی ادیان الهی را رد می کنند وحتی هستی خداوند را نیز رد می کنند. اگر واقعا کمونیسم یک سیستم خوب بود چرا شوروی سابق که خود صاحب تفکرات کمونیسم بودند از آن گذشت و دوام نیاورد و سقوط کرد؟!

اما آنچه برای تمامی گروهکها از جمله  پ ک ک و پژاک در دیدگاه عموم ثابت شده است که از کلمات و الگوها به شکل وارونه عمل می کنند حال اینکه طبق اسناد بدست آمده ثابت شده که در گروهکها  جنایتها و پایمال کردن حقوق انسانها  حد وحدودی ندارند زیرا در ماهیت ذاتی گروهکها خشونت است و خشونت به معنی کشتن انسانها است و پژاک آنچه را که در کردستان انجام داده است تماما بر عکس  شعارشان بوده است زیرا اکثریت قربانیان که توسط پژاک به قتل  رسیده اند  کرد تبار هستند و اکر واقعا پ ژاک مدعی حقوق انسانهاست چرا انسانهای بی گناه را برای قدرت خود می کشند و جا دارد به چند تاکتیک کثیف پ ژاک بپردازیم

واژه انسان برای پژاک تنها کاربرد ابزاری دارد و از انسانها  مانند ابزار استفاده می کنند  مثلا در باره : حبیب گل پری پور تا قبل از اعدام را یک فعال سیاسی تلقی میکردند و زمانی که اعدام شد کادر پژاک شد

شیوه محکمه های نظامی در گروهک که اعضا را با تهمت های واهی و پوچ به کام مرگ میکشاند واز یک طرف زندانی کردن انسانها گویا  زندان که عاری از هیچ حقوق انسانی می باشد و شیوه شکنجه های وحشت ناک از جمله سوزانیدن نایلون ،دادن آب شوربه جای آب ،ندادن غذا و یا دادن پسمانده غذاهایشان  و کندن قبر متهم به دست خوده متهم و نگه داری متهمان در زیر غارهای تاریک و زیر خاک که معمولا مرطوب و سرد و یا اینکه نگه داری چندین متهم در یک محیط تنگ ….

اعدام و گلوله باران کردن متهمان در جلو دیگر اعضا و ایجاد ترس و رعب در دیگران تنه در گروهکها دیده می شود .

خانواده زینب جلالیان با اصرار و سند می گوید که ا ی پژاک از ما دست بردارید وشما زندگی ما را به تباهی کشاندید ازما دور شوید اما پژاک دست بردار نیست .چرا؟ واما جوهر مسئله در این است که پژاک با سیاست تحریک تنها به دنبال اعدام کردن وئ هستند و می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد .

و پژاک از کسانی که زیر هفده سال باشند اگر مرتکب جنایت شود از آنها دفاع می کند حال اینکه صدها نوجوان (همراه عکس و مشخصات )که زیر هفتده سال هستند در پژاک  به قاتل تبدیل شده اند  در اینجا چیزی که باید مرد تحلیل قرار گیرد بکار گیری افراد زیر هفده سال در پژاک برای سوقصدها است زیرا پژاک می داند که اگر این افراد ستگیر شوند اعدام نمی شوند در پ ک ک و پژاک اکثر افرادی که در عملیاتهای انتحاری استفاده می شوند زیر هفده سال است زیرا این افراد به نسبت به دیگر افراد از لحاظ ذهنی انعطاف پذیرترند و زود طعمه پژاک را می خورند.

فرزاد کمانگر یک معلم بود اما به یک قاتل تبدیل شد و آن معلم تا زمانی که پژاک را نمی شناخت بلی معلم بود و زمانی که با پژاک آشنا شد به یک تروریست و قاتل تبدیل شد معلمها زندگی می بخشند نه اینکه زندگی را می گیرند.

چیزی که باید تحلیل شود ذهنیت خشونت گرا در گروهکها است  زیرا پژاک تنها به فکر هستی خود است تا اینکه به اربابان اوروپایی …را متعا قد کند که در ایران داری قدرت و نفوذ است و به همین سبب بدون معیار از احاد مردم در هر مقطع سنی بهره کشی می کند.

آیا واقعا پژاک به کسانی که در راه اهداف پژاک کشته شده اند اهمیتی می دهد ؟دور تر نرویم به اطراف مان نگاه کنیم در می یابیم که پژاک چقدر به کشته شدگانش اهمیت می دهد .زیرا کسی که حتی به مردگانش اهمیت ندهد  چگونه به دیگران اهمیت خواهد داد و یا اینکه دم از حقوق انسانها بزند ؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین