۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نیروهای آمریکایی آموزش مسلحانه جدیدی را برای صدها تروریست YPG/PKK در سوریه آغاز کردند

نیروهای آمریکایی آموزش مسلحانه جدیدی را برای صدها تروریست YPG/PKK در سوریه آغاز کردند

  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰
  • ۲۸۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، نیروهای آمریکایی که در مناطق تحت اشغال سازمان تروریستی YPG/PKK در سوریه حضور دارند، به ارائه آموزش های مسلحانه به این سازمان تروریستی ادامه می دهند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع محلی، نیروهای ویژه ایالات متحده در ۲۸ نوامبر ۷۰ سرباز را از طریق عراق به حسکه اعزام کردند تا به اعضای YPG/PKK در شرق فرات آموزش نظامی بدهند.

سربازان آمریکایی که به شهر رومیلان، جایی که پایگاه هوایی آمریکا در شمال شرقی حسکه، که تحت اشغال این سازمان است، آمده بودند، از اول دسامبر در اینجا آموزش مسلحانه صدها تروریست YPG/PKK را آغاز کردند.

در این رزمایش که حدود یک ماه به طول می‌انجامد، استفاده از سلاح‌های سبک، متوسط ​​و سنگین، روش‌های ضربتی و نفوذی در روستاها برای تروریست‌ها اعمال می‌شود.

پس از آموزش، مشخص شد که تعدادی از تروریست ها به منطقه شدادی در حسکه و میدان نفتی اومر در دیرالزور اعزام می شوند و بقیه تروریست ها در رومیلان خواهند ماند.

آموزش هایی که قبلا به تروریست ها داده شده بود
آمریکا و فرانسه که در ائتلاف تشکیل شده علیه سازمان تروریستی داعش حضور دارند، پیش از این با آموزش های نظامی مختلف در اراضی حسکه و دیرالزور در شرق فرات از تروریست های YPG/PKK حمایت کرده بودند.

علاوه بر برخی پایگاه های آمریکا در حسکه، منطقه کوهستانی و مجموعه ورزشی عبدالعزیز و میدان نفتی عمر در دیرالزور به مناطق آموزشی تبدیل شده است.

در آموزش های قبلی، نحوه استفاده از سلاح، روش های تصرف مواضع تعیین شده توسط پهپادها، آتش توپخانه، فرود هوایی و جلوگیری از حمله به پایگاه ها به صورت عملی برای تروریست ها تشریح شد.

در مجموعه ورزشی، که به عنوان باند فرودگاه برای هلیکوپترهای آمریکایی در حسکه عمل می کند، آموزش های کاربردی هوابرد به تروریست های YPG/PKK داده می شود.

سربازان فرانسوی که قبلاً تحت نظارت آمریکا در سوریه فعالیت می کردند، به تروریست های YPG/PKK آموزش توپخانه دادند.

بنابراین، ایالات متحده و نیروهای ائتلاف تحت رهبری آن از سال ۲۰۱۵ به هزاران تروریست YPG/PKK آموزش مسلحانه ارائه کرده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *