۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • نویسنده و حقوقدان کرد سوری: پ.ک.ک هنوز با ذهنیت شترمرغ نبردهای خود را مدیریت می کند و دروغ می گوید و دروغ های خود را باور می کند

نویسنده و حقوقدان کرد سوری: پ.ک.ک هنوز با ذهنیت شترمرغ نبردهای خود را مدیریت می کند و دروغ می گوید و دروغ های خود را باور می کند

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
  • ۶۶ بازدید
  • ۰

آمریکایی ها نیروهای دموکراتیک سوریه را با شبه نظامیان قبیله ای یکی دانستند و با آنها در شرایط مساوی ملاقات کردند.

به گزارش انجمن بی تاوان، حسین چلبی، نویسنده و حقوقدان کرد سوری امروز دوشنبه گفت که گروه تروریستی کارگران ترکیه (پ‌ک‌ک) چاره‌ای جز اعتراف به شکست خود در بسیاری از شهرها و روستاها و عقب‌نشینی با عزت از منطقه دیرالزور در شرق سوریه ندارد و  آنچه که پ.ک.ک انجام می دهد صرفاً یک عملیات مزدوری است.

چلبی با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود نوشت: نیروهای سوریه دموکراتیک دیگر فرزند پوستر ائتلاف بین‌المللی برای مبارزه با داعش نیستند،آمریکایی‌ها آنها را با شبه‌نظامیان قبایل عرب که علیه داعش قیام می‌کنند، یکی دانسته‌اند. دستیار وزیر امور خارجه آمریکا و فرمانده عملیات خودگردان با هر دو طرف به طور مساوی به توافق رسیدند و از آنها خواستند که جنگ را متوقف کنند و روی هدف مشترک مبارزه با تمرکز کنند.

این نویسنده و حقوقدان کرد سوری افزود: ائتلاف آمریکایی هیچ اهمیتی به آنچه (SDF) گفت: ما فداکاری های بزرگ برای مبارزه با داعش به جای دنیا دادیم نداند.چرا که آمریکایی ها می دانند مزدوری پ.ک.ک برای آن ها فقط برای دریافت پول و اسلحه است و مبارزه با داعش فقط برای گرفتن جان فرزندان کردها می باشد.

چلبی گفت: در طول مدت گذشته خیلی چیزها تغییر کرده است و آب زیادی از زیر پل ها جاری شده است و گروه تروریستی کارگران ترکیه همچنان با ذهنیت شترمرغی که سرش را در شن فرو می کند و دروغ می گوید نبردهای خود را مدیریت می کند و دروغ های خودش را باور می کند.

وی ادامه داد: حقیقت در مورد PKK و SDF بار دیگر فاش شد و مشخص شد که ارزش پولی که ائتلاف برای آن خرج کرده است،بدون حمایت نیروی هوایی از آن، چیزی ندارد. البته به استثنای خلاقیتش در شکست دادن غیرنظامیان بی دفاع کرد، چرا که پ.ک.ک از انجام قتل عام علیه آنها، ربودن فرزندان آنها و استخدام آنها دریغ نمی کند.

حسین چلبی در نهایت گفت: «گروه تروریستی کارگران ترکیه راهی جز اعتراف به شکست خود و عقب نشینی با عزت از منطقه دیرالزور و دیگر شهرها و روستاهای آن ندارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین