۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش مضحک اعتصاب غذا در پ.ک.ک و پژاک

  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
  • ۶۰ بازدید
  • ۰

اعتصاب غذا به سبک سران پ.ک.ک ترفندی برای فرار از انجام وظایفشان شده است.

انجمن بی تاوان: هر ساله بنا به دستورات سران پ.ک.ک-پژاک همیشه کادرهایی که در زندان ها و بخصوص در زندان های ترکیه هستند، دست به اعتصاب غذا می زنند و از این رفتارشان در فضای رسانه – مجازی برای تبلیغات استفاده می کنند. در حال حاضر کادرهای پ ک ک در زندانهای ترکیه بصورت چرخشی حدودا بیش از ۱۳۰روز در حال اعتصاب غذا هستند و رسانه های پ ک ک نیز از این اعتصاب غذا نهایت بهره برداری را انجام می دهند. سبب فعلی اعتصاب غذا به علت عدم ملاقات با عبداله اوجالان مطرح شده است.

سران پ.ک.ک برای اعتصاب غذا به زندانیان دستور می دهند و آنها را مجبور می کنند که اعتصاب کنند و کسانی که اعتراض کنند مورد حمله قرار می گیرند. سران پ ک ک در حالی دستورات لازم را برای  اعتصاب غذا صادر می کنند که خودشان اماده نیستند از یک وعده غذایشان صرفنظر کنند و با بهترین امکان و تغذیه خوب زندگی می کنند. حتی در گروهک پ ک ک -پژاک نیز برنامه غذایی و پخت و پز سران با دیگر کادرها متفاوت است و هزینه نگهداری سران پ ک ک سرسام آور است.

کادرهای دستگیر شده در زندان بدون آگاهی از وضعیت عبداله اوجالان و بنا به دستورات سران پ.ک.ک به این کار وادار می شوند و غافل از اینکه خود عبداله اوجالان در طول ۲۵ سال در زندان جزیره امرالی حتی یک روز هم اعتصاب غذا نکرده است و از برنامه غذایی اش نیز ممنون بوده است. حالا ما در می یابیم که واقعا چهره پشت پرده که بر رنجها و مشقت های دیگران چگونه سو استفاده می کنند. از طرفی هم عبداله اوجالان و هم سران پ.ک.ک تن به کارهای مشقت بار نمی دهند اما بر خون دیگران چگونه دست به سیاست می زنند.

مسئله این است که همه می دانند که دولت ترکیه با چه حساسیت بالایی از عبداله اوجالان نگهداری می کند و همه امکانات را برایش فراهم کرده و محل زندانش بیش از ۸۰ مترمربع است و داری حیاط و تلویزیون – رادیو و محل ورزش و… برایش فراهم شده است، اما سران پ.ک.ک با بهانه های واهی کادرهایش را در زندان مجبور به اعتصاب غذا می کنند و حال اینکه در شمال عراق با بهترین امکان به زندگی شان ادامه می دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین